Chipotle
StoryEditor

Stratégie zvíťazili vo veľkom reklamnom súboji s Wiktor Leo Burnett

02.07.2012, 11:54
Sláva víťazovi, česť porazenému.

 

Na portáli Stratégie.sk prebiehal od 7. do 19. júna veľký reklamný súboj Stratégie vs. Wiktor Leo Burnett. Išlo o súboj reklamná teória vs. prax. Minulý rok sa z víťazstva tešil tím Wiktor Leo Burnett.

Ponúkli sme vám desať reklamných dvojíc, ktoré oproti sebe postavili aj dvoch zástupcov z oboch táborov. Ich úlohou bolo tipnúť si, ktorá reklama má väčšie šance uspieť na najväčšom svetovom festivale kreatívnej reklamy – Cannes Lions 2012. Taktiež aj vy, čitatelia, ste sa mali možnosť zapojiť do tipovania najlepších svetových reklám na www.cannespredictions.sk.

Všetky výsledky festivalu Cannes Lions 2012 nájdete na blog.cannespredictions.sk.

Ak chcete vedieť, aké ocenenia získali všetky práce nominované v Cannes Predictios Reel, navštívte www.cannespredictions.sk.

Po skončení festivalu získala každá reklama bodovú hodnotu v závislosti na získanom ocenení (podrobnosti tu) a preto vám teraz prinášame oficiálne výsledky veľkého reklamného súboja Wiktor Leo Burnett vs. Stratégie:

MERCEDES BENZ „Invisible Drive“ vs. AUDI „Swan“

  • Peter Ižo, Creative Director, Wiktor Leo Burnett ( MERCEDES)  170
  • Dan Köppl, šéfredaktor, Stratégie (MERCEDES) 170

NIKE „My Time is Now“ vs. Nike – JORDAN „The Explosive Game“

  • Peter Kačenka, Creative Director, Wiktor Leo Burnett ( MY TIME IS NOW) 0
  • Ľuboš Borovský, zástupca riaditeľa inzercie pre divíziu HN magazines, Ecopress (MY TIME IS NOW) 0

CANAL+ „The Bear“ vs. DIRECTV „Cable Effects“

  • Martin Ondrušek, Creative Director, Wiktor Leo Burnett (DIRECTV) 75
  • Miroslava Klempová, redaktorka, Stratégie (CANAL+) 170

COCA COLA „Polar Bowl“ vs. CARLING BLACK LABEL „Be The Coach“

  • Štefan Andrejco, Creative Director, Wiktor Leo Burnett (CARLING BLACK LABEL) 145
  • Ľuboš Haško, Art Director, Ecopress (CARLING BLACK LABEL) 145

LG OLED TV „Thief“ vs. BGH „Dads in Briefs“

  • Richard Hanzlík, projekt koordinátor, Wiktor Leo Burnett (BGH) 75
  • Ivan Krasko, Stratégie.sk (LG OLED TV) 75

UBISOFT „Autodance“ vs. SONY PLAYSTATION 3 „Michael“

  • Dušan Mikušovič, Copywriter senior, Wiktor Leo Burnett (PLAYSTATION 3) 50
  • Jozef Sukovský, riaditeľ oddelenia digitálnych médií, Ecopress (PLAYSTATION 3) 50

UNA ONLUS „Hate“ vs. PROCTER & GAMBLE (BEST JOB)

  • Milan Sitárik, Account Director, Wiktor Leo Burnett (P&G) 145
  • Petronela Ševčíková, riaditeľka odborných titulov – HN magazines, Ecopress (P&G) 145

GOOGLE „GOOGLE WALLET“ vs. AMERICAN EXPRESS „Small Business Gets an Official Day“

  • Vladimír Lefík, Strategic director, Wiktor Leo Burnett (GOOGLE WALLET) 0
  • Peter Vavro, šéfredaktor, Hospodárske noviny (AMERICAN EXPRESS) 170

ESPN „Shake On It“ vs. K-SWISS „MFCEO“

  • Katarína Kvačkajová, Group Account Director, Wiktor Leo Burnett (K-SWISS) 145
  • Erika Brindzová, redaktorka, Stratégie (ESPN) 50

TROY LIBRARY „Book Burning Party“ vs. CHIPOTLE „Back to The Start“

  • Peter Kontra, Managing Director, Wiktor Leo Burnett (TROY LIBRARY) 145
  • Milan Mokráň, Člen predstavenstva a generálny riaditeľ v zastúpení Stratégií :-) (CHIPOTLE) 170

Wiktor Leo Burnet : Stratégie

950 : 1145

Gratulujeme víťazovi – redakcií Stratégií! Po minuloročnom víťazstve agentúry Wiktor Leo Burnett je stav vyrovnaný 1 : 1.

Pri projekte Cannes Predictions sa stretneme aj o rok na www.cannespredictions.sk

Pre Stratégie pripravila kreatívna agentúra Wiktor Leo Burnett.

Zdroj: Wiktor Leo Burnett

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
10. júl 2025 18:34