StoryEditor

AK RPR: „kondómová“ reklama od mBank neporušuje Kódex

14.08.2012, 17:24

Podľa Komisie použiť prezervatív ako médium nie je neprístupné.

Arbitrážna komisia na svojom 8. zasadnutí posudzovala päť sťažností, z čoho iba tri spadajú pod jej kompetenciu. Pričom iba v jednom prípade išlo o opodstatnenú sťažnosť.

Medzi sťažnosťami sa objavila i kampaň od zadávateľa mBank, o ktorej sme informovali na našom webe. V kampani rozdávali hostesky prezervatívy s nápisom: „Dáš mi číslo?“

Sťažovateľ takúto propagáciu bankových produktov medzi mladými ľuďmi považuje za absolútne nevhodnú a nesúhlasí so zámerom, že prezervatívy majú byť vhodným nosičom pri zoznamovaní. Pred Komisiou však sťažnosť neobstála a uznala ju za neopodstatnenú.

Kompletnú správu nájdete tu.

 

 

Zdroj: er

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. december 2025 04:04