StoryEditor

Cannes: Ďalšie ceny pre American Express, LG aj Chipotle

21.06.2012, 12:34

Pozrite si, aké ceny včera získali reklamy nasadené do Cannes Predictions súboja.

Posledné dva týždne Stratégie a Wiktor Leo Burnett tipovali, ktoré reklamy majú šancu zabodovať v Cannes. Prinášame vám prehľad, aké ocenenia si včera odniesli.

Včera v Cannes vyhlásili víťazov kategórií CYBER LIONS, DESIGN LIONS, PRESS LIONS A RADIO LIONS.

Vysvetlivky: tučným názov súboja, pod tým súťažiaci a v zátvorke ich tipy. V odrážkach ceny, ktoré reklamy získali.

 

TROY LIBRARY „Book Burning Party“ vs. CHIPOTLE „Back to The Start“

Peter Kontra, Managing Director, Wiktor Leo Burnett (TROY LIBRARY)
Milan Mokráň, Člen predstavenstva a generálny riaditeľ v zastúpení Stratégií :-) (CHIPOTLE)

  • CYBER LIONS – SILVER LION - Viral Video - CHIPOTLE BACK TO THE START

 

MERCEDES BENZ „Invisible Drive“ vs. AUDI „Swan“

Peter Ižo, Creative Director, Wiktor Leo Burnett ( MERCEDES)
Dan Köppl, šéfredaktor, Stratégie (MERCEDES)

 

LG OLED TV „Thief“ vs. BGH „Dads in Briefs“

Richard Hanzlík, projekt koordinátor, Wiktor Leo Burnett (BGH)
Ivan Krasko, Stratégie.sk (LG OLED TV)

  • CYBER LIONS – SILVER LION - Viral Advertising - Viral Video – LG THIEF - LG THIEF

 

GOOGLE „GOOGLE WALLET“ vs. AMERICAN EXPRESS „Small Business Gets an Official Day“

Vladimír Lefík, Strategic director, Wiktor Leo Burnett (GOOGLE WALLET)
Peter Vavro, šéfredaktor, Hospodárske noviny (AMERICAN EXPRESS)

 

ESPN „Shake On It“ vs. K-SWISS „MFCEO“

Katarína Kvačkajová, Group Account Director, Wiktor Leo Burnett (K-SWISS)
Erika Brindzová, redaktorka, Stratégie (ESPN)

  • CYBER LIONS – SILVER LION - Viral Advertising - Viral Video – MFCEO

Víťaz bude oznámený po skončení festivalu Cannes Lions.

Pre Stratégie pripravila kreatívna agentúra Wiktor Leo Burnett.

Zdroj: Wiktor Leo Burnett

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
10. júl 2025 02:51