Pozrite si, aké ceny včera získali reklamy nasadené do Cannes Predictions súboja.
Posledné dva týždne Stratégie a Wiktor Leo Burnett tipovali, ktoré reklamy majú šancu zabodovať v Cannes. Prinášame vám prehľad, aké ocenenia si včera odniesli.
Včera v Cannes vyhlásili víťazov kategórií CYBER LIONS, DESIGN LIONS, PRESS LIONS A RADIO LIONS.
Vysvetlivky: tučným názov súboja, pod tým súťažiaci a v zátvorke ich tipy. V odrážkach ceny, ktoré reklamy získali.
TROY LIBRARY „Book Burning Party“ vs. CHIPOTLE „Back to The Start“
Peter Kontra, Managing Director, Wiktor Leo Burnett (TROY LIBRARY)
Milan Mokráň, Člen predstavenstva a generálny riaditeľ v zastúpení Stratégií :-) (CHIPOTLE)
- CYBER LIONS – SILVER LION - Viral Video - CHIPOTLE BACK TO THE START
MERCEDES BENZ „Invisible Drive“ vs. AUDI „Swan“
Peter Ižo, Creative Director, Wiktor Leo Burnett ( MERCEDES)
Dan Köppl, šéfredaktor, Stratégie (MERCEDES)
- CYBER LIONS – BRONZE LION - Viral Advertising - Viral Video - THE INVISIBLE DRIVE
LG OLED TV „Thief“ vs. BGH „Dads in Briefs“
Richard Hanzlík, projekt koordinátor, Wiktor Leo Burnett (BGH)
Ivan Krasko, Stratégie.sk (LG OLED TV)
- CYBER LIONS – SILVER LION - Viral Advertising - Viral Video – LG THIEF - LG THIEF
GOOGLE „GOOGLE WALLET“ vs. AMERICAN EXPRESS „Small Business Gets an Official Day“
Vladimír Lefík, Strategic director, Wiktor Leo Burnett (GOOGLE WALLET)
Peter Vavro, šéfredaktor, Hospodárske noviny (AMERICAN EXPRESS)
- CYBER LIONS – GOLD LION - Digitally Led Integrated Campaign - Best Digitally Led Integrated Campaign - SMALL BUSINESS GETS AN OFFICIAL DAY
- CYBER LIONS – SILVER LION - Other Interactive Digital Solutions - Community Applications - SMALL BUSINESS GETS AN OFFICIAL DAY
- CYBER LIONS – SILVER LION - Viral Advertising - Viral Marketing - SMALL BUSINESS GETS AN OFFICIAL DAY
ESPN „Shake On It“ vs. K-SWISS „MFCEO“
Katarína Kvačkajová, Group Account Director, Wiktor Leo Burnett (K-SWISS)
Erika Brindzová, redaktorka, Stratégie (ESPN)
- CYBER LIONS – SILVER LION - Viral Advertising - Viral Video – MFCEO
Víťaz bude oznámený po skončení festivalu Cannes Lions.
Pre Stratégie pripravila kreatívna agentúra Wiktor Leo Burnett.
Zdroj: Wiktor Leo Burnett