Je to vraj prvý slovenský web, na ktorom reklama neobťažuje čitateľa.
Spoločnosť 7 Plus dnes spustila nový web Halo.sk. Rovnako ako sesterský pluska.sk sa obsahovo zameriava na bulvár. Šktruktúra je však úplne iná: zvolil sa jednoduchý štýl, s akým v Česku uspel super.cz.
"Takáto stránka, ktorú vo svete i v susednom Česku prevádzkuje viacero spoločností doposiaľ na Slovensku chýbala. Spoločnosť 7 Plus tak s Halo.sk zaplnila priestor pre čitateľov, ktorí hľadajú podnety na rozhovory a radi riešia problémy a život prominentov," uviedol v tlačovej správe riaditeľ digitálnych médií Spoločnosti 7 Plus Marián Pavel. Je to vraj "prvý slovenský web, na ktorom reklama neobťažuje čitateľa".
V česku sa vizuálne podobný bulvárny web super.cz stretol s úspechom: podľa oficiálneho monitoringu vygeneroval v marci 2 988 752 RU a vyše 200 miliónov PV. Jeho štruktúru začali následne kopírovať ďalší.
Spoločnosť 7 Plus potvrdzuje, že bude naďalej pokračovať v rozvíjaní webu pluska.sk (v apríli573 683 RU a 11 394 520 PV podľa AIMmonitora). Avizuje, že v ďalších týždňoch na ňom nastanú ďalšie zmeny. S Halo.sk sa prepojí cez spoločné servisné boxy s top témami.
Základné charakteristiky Halo.sk
zdroj: Spoločnosť 7 Plus
- koncept graficky jednoduchého webu, jednoduchý dvojstĺpcový dizajn
- nástroje na zdieľanie na sociálnych sieťach
- reklama neprekrývajúca obsah, ambícia priniesť klientom nové a efektívne formáty
- prvý slovenský web prispôsobený pre Windows 8, postavený na dizajne Metro
- záchranné tlačidlo
Ako povedal Marián Pavel v rozhovore pre Stratégie, vydavateľstvo sa neuspokojí so súčasnou pozíciou v rebríčku návštevnosti stránok. "Našou ambíciou je dostať sa do prvej desiatky a urobíme všetko pre to, aby sme v nej v čo najkratšom čase boli. Máme pripravených niekoľko krokov, detailnejšie o nich hovoriť je predčasné. Máme záujem aj z obchodného hľadiska o vyššie inzertné výnosy," uviedol. Prečítajte si celý rozhovor na našom webe.
Zdroj: Ivan Krasko