StoryEditor

Stratégie vs. WLB: Súboj zatiaľ v prospech Stratégií

22.06.2012, 14:14

Prinášame priebežné výsledky Cannes Predictions Battle.

Prinášame vám prvé výsledky z Cannes. Priebežné skóre je iba orientačné, pretože mnohé už ocenené reklamy sú nominované na festivale aj naďalej.

Kľúč hodnotenia je nasledovný: Ak reklama získa bronzového leva, získate do svojho bodového hodnotenia 25 bodov. Ak získa strieborného leva, získate 50 bodov. Za reklamu, ktorá získa zlatého leva, dostanete 75 bodov. Ak vo Vašom výbere bude reklama, ktorá získa Grand Prix, získate až 100 bodov! Ak reklama získa 3 a viac levov - získate dodatočných 70 bodov.

Reklama, ktorá nedostane žiadne ocenenie má v bodovom hodnotení hodnotu 0 bodov.

 

COCA COLA „Polar Bowl“ vs. CARLING BLACK LABEL „Be The Coach“

Najvyššie ocenenie, ktoré zatiaľ získala reklama Carling – Be The Coach bol SILVER LION a preto si obe strany pripisujú 50 bodov.

WLB – Stratégie 50 : 50

 

TROY LIBRARY „Book Burning Party“ vs. CHIPOTLE „Back to The Start“

V tomto mikrosúboji zatiaľ jednoznačne vedie Troy Library – Book Burning Party, ktorá získala za svoje ocenenia už 145 bodov (zlato a viac ako tri ocenenia – 70 + 75). Naproti nej si 50 bodov za SILVER LION pripísala reklama od CHIPOTLE – Back To The Start. Teda v súmare ide 145 agentúre Wiktor Leo Burnett a 50 bodov Stratégiam.

WLB – Stratégie 195 : 100

 

MERCEDES BENZ „Invisible Drive“ vs. AUDI „Swan“

Reklama Mercedes – Invisible Drive žne na festivale Cannes Lions veľké úspechy vrátane jednej Grand Prix (100 bodov), vďaka čomu si obe strany pripíšu na svoje konto 245 bodov (Grand Prix 100 + Gold Lion 75 + viac ako tri levy 70).

WLB – Stratégie 440 : 345

 

CANAL+ „The Bear“ vs. DIRECTV „Cable Effects“

WLB – Stratégie 490 : 345

 

LG OLED TV „Thief“ vs. BGH „Dads in Briefs“

Zlodej TG OLED TV tentokrát prináša 75 bodov za GOLD LION pre Stratégie.

WLB – Stratégie 490 : 420

 

GOOGLE „GOOGLE WALLET“ vs. AMERICAN EXPRESS „Small Business Gets an Official Day“

Jednoznačná dominancia reklamy American Express – Small Business Gets An Official Day prináša slušnú nádielku 245 bodov (Grand Prix 100 + Gold Lion 75 + viac ako tri levy 70)pre Stratégie.

WLB – Stratégie 490 : 665

 

UBISOFT „Autodance“ vs. SONY PLAYSTATION 3 „Michael“

V tomto súboji sa zatiaľ body neudeľovali, pretože obe strany favorizovali Sony Playstation – Michael.

WLB – Stratégie 490 : 665

 

ESPN „Shake On It“ vs. K-SWISS „MFCEO“

Vďaka Kennymu Powersovi si Wiktor Leo Burnett pripisuje 50 bodov.

WLB – Stratégie 540 : 665

 

Ďalšie ocenenia vyhlásia porotcovia festivalu Cannes Lions počas víkendu, a tak vám výsledky sprostredkujeme v pondelok.

 

Pre Stratégie pripravila kreatívna agentúra Wiktor Leo Burnett.

Víťazov jednotlivých kategórií nájdete na blog.cannespredictions.sk

Pozrite si, aké ceny získali reklamy zapojené do súboja:

Zdroj: Wiktor Leo Burnett

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 10:21