Akvizíciou portálu Autovia.sk.
Azet.sk nadobudol od spoločnosti Alma Media 100 % akcií portálu Autovia.sk, ktorý je tretím najnavštevovanejším internetovým autobazárom na Slovensku.
„Touto akvizíciou urobila spoločnosť Azet.sk dôležitý strategický krok smerom k budúcemu rozširovaniu svojho on-line portfólia auto-moto inzercie na Slovensku a k posilneniu našej pozície na trhu,“ hovorí generálny riaditeľ spoločnosti Azet.sk Milan Dubec.
Azet.sk, ktorý prevádzkuje slovenský portál s auto-moto inzerciou Autobazar.sk, chce využiť svoju pozíciu na trhu na ďalší rozvoj značky Autovia.sk.
Portál Autovia.sk bol spustený v roku 2001 a dnes ho mesačne navštevuje 280 933 reálnych používateľov zo Slovenska (zdroj: Gemius Explorer, RUsk 01/2013). Bol prvou webovou stránkou s auto-moto inzerciou na Slovensku, ktorý ponúkal možnosť kupovať a predávať nové a ojazdené vozidlá či náhradné diely. Autovia.sk tiež poskytuje rôzne služby, napríklad adresár miestnych predajcov áut, vzory zmlúv, štatistické údaje o vývoji cien konkrétnych modelov áut, či novinky a testy áut.