Henrieta Mičkovicová v seriáli Búrlivé víno
StoryEditor

Búrlivé víno top témou Stratégií.sk

15.04.2013, 12:48
Pozrite si rebríček najčítanejších správ Stratégií za minulý týždeň.

Na webe Stratégií čitatelia minulý týždeň najviac klikali na analýzu prvého týždňa sledovanosti Búrlivého vína. Z blogerov najviac zaujal Ľubomír "Neo" Tuchscher, ktorý našiel Tri dôvody, prečo mať firemnú stránku na Linkedine.

Najčítanejšie na webe Stratégie.sk (8. až 14. apríla)

1. Búrlivé víno: Ako pohlo trhom v novom čase

2. Prvé video: Takto vyzerá televízia WAU pred štartom

3. Televízie nakúpili novinky: Od westernového seriálu po 3D

Tento týždeň prinesieme ďalšie informácie o televízii WAU a pozrieme sa tiež na marketingovú aktivitu McDonald's Môj burger 2013.

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 13:25