Známe sú výsledky 14teho ročníka národnej súťaže efektivity marketingovej komunikácie na Slovensku pre rok 2012. Vyhlasovanie výsledkov prebehlo včera (13. novembra) večer v hoteli Austria v Bratislave. Pozrite si kompletné výsledky.
Zlatá EFFIE:
Prvé miesto – zlatá EFFIE bola odovzdaná agentúre Wiktor Leo Burnett (ktorej zároveň v ten večer bol odovzdaný aj titul Agentúra roka 2012).
Ocenenie získala za prácu Vianočná a Novoročná kampaň Pišta Lakatoš pre klienta Orange Slovensko.
Strieborná EFFIE:
Striebornú EFFIE získali tri agentúry.
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Práca: Úprimné kurča
Klient: Hyza
Agentúra: Wiktor Leo Burnett
Práca: Nakupujte len s občianskym preukazom
Klient: Consumer Finance Holding
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Práca: Easy Maestro (launch)
Klient: Slovak Telekom
Agentúra: MUW Digital
Práca: ZUNO launch kampaň
Klient: ZUNO Bank
Agentúra MUW Digital uspela s projektom tento rok aj na súťaži EURO EFFIE.
Bronzová EFFIE:
Bronzová EFFIE putuje do agentúry Istropolitana Ogilvy za prácu Zlatý Bažant – Svet a Slováci od klienta Heineken Slovensko.
Shortlist:
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Práca: Slovensko je Zvolenský
Klient: Senoble Central Europe
Agentúra: MARK BBDO
Práca: Obráť chvíľu na zážitok
Klient: Rajo
Agentúra: Istropolitana Ogilvy
Práca: Flexipôžička s nízkymi splátkami - 350
Klient: VÚB Banka
Agentúra: MUW Saatchi & Saatchi
Práca: Macarena
Klient: Slovak Telekom
Celkovo bolo do súťaže EFFIE tento rok prihlásených 17 projektov od 8 agentúr. Organizátorom súťaže je Klub reklamných agentúr Slovenska, organizátorom podujatia sú Hospodárske noviny. Porota súťaže EFFIE je tvorená 18 porotcami zastupujúcimi viaceré oblasti marketingovej komunikácie. Porote predsedala tento rok Zuzana Putalová, Heineken Slovensko.
Pozrite si krátku minigalériu:
Zdroj: Stratégie