StoryEditor

Sberbank si vyberá mediálku

02.10.2013, 01:00

Nová mediálna agentúra bude poskytovať služby pre celú skupinu.

Skupina Sberbank Europe AG, do ktorej patrí aj Sberbank Slovensko, vyhlásila medzinárodný tender na služby mediálneho nákupu a plánovania. Cieľom je posúdiť schopnosť svetových agentúr v krajinách, v ktorých pôsobí Sberbank Europe, poskytovať tieto služby pre celú skupinu. Rozhodnutie padne koncom tohto roka. Potvrdila to pre Stratégie Ľubomíra Chmelová, PR manažérka a hovorkyňa Sberbank Slovensko. Mediálne služby pre Sberbank Slovensko u nás doteraz zabezpečovala agentúra Unimedia.

Za uplynulé mesiace zmeny nastali aj na pôde reklamných agentúr. Na začiatku roka 2013 si Volksbank Slovensko (ktorá krátko na to rebrandovala na Sberbank Slovensko) vybrala agentúru Mayer McCann Erickson, ktorá sa podpísala pod launch kampane. Niekoľko mesiacov na to túto spoluprácu agentúra rozviazala. Stalo sa tak po tom, ako sa zúčastnila tendra konkurenčnej banky Poštová banka a vyšla ako víťaz. "S agendou, ktorú mal na starosti Mayer McCann Erickson, nám nateraz pomôže agentúra THIS IS LOCCO," povedala na margo vypovedania zmluvy Ľubomíra Chmelová. Viac info o vzniknutej situácii ako aj podobné prípady z praxe nájdete v augustovom čísle Stratégií, str. 28.

Do vedenia skupiny Sberbank Europe vo Viedni najnovšie zasadol Dušan Viszt, ktorý na miesto Head of Group Marketing prišiel z pozície riaditeľa odboru marketingu a komunikácie Prima banky. Spravovať bude komunikáciu na 8 trhoch.

Zdroj: Erika Brindzová

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 11:25