Banka mení komunikačný koncept, chce byť zrozumiteľnejšia. Vyberala si spomedzi piatich agentúr.
Úplne nový komunikačný koncept pripravuje v týchto dňoch Poštová banka v spolupráci s reklamnou agentúrou Mayer/McCann-Erickson, ktorú si vybrala spomedzi lídrov rebríčka TOP TAAS 2011. Banka sa chce ešte viac priblížiť k potrebám svojich klientov.
Pozvánku do tendra dostalo osem top reklamných agentúr. Z nich na ponuku zareagovalo päť: JandL marketing a reklama, Wiktor Leo Burnett, Mayer/McCann-Erickson, Mark BBDO, ako aj Effectivity, ktorá zabezpečovala reklamné služby doteraz. Víťazom sa stala agentúra Mayer/McCann-Erickson. Podľa vyjadrenia riaditeľa Divízie marketingu Poštovej banky Daniela Bradáča agentúra svojím návrhom kreatívneho komunikačného konceptu najlepšie vystihla zadanie banky a priniesla kreatívu, ktorá naplno podporí nový pozicioning značky.
Agentúra bude zabezpečovať pre Poštovú banku a jej dcérske spoločnosti kompletný servis reklamných služieb. V týchto dňoch začína ich spolupráca na implementácii nového komunikačného konceptu do jednotlivých komunikačných úrovní.
„Poštová banka sa mení. S produktom Dobrý účet prinášame našim klientom jednoduchosť, transparentnosť a zrozumiteľnosť. V tomto trende budeme pokračovať aj pri ostatných produktových novinkách. Preto je len prirodzené, že aj v rámci komunikácie budeme držať krok s ponukou, a pri jej novom koncepte chceme klásť dôraz na rovnaké atribúty,“ uviedol Daniel Bradáč.
"Z víťazstva v tendri sa tešíme a sme veľmi radi, že naše dlhoročné skúsenosti z práce pre klientov z finančného sektora môžeme zúročiť pri rozvoji značky Poštová banka," hovorí na margo získania nového klienta Aleš Kohút, konateľ Mayer/McCann Erickson.
Zmeny v Poštovej banke nastali aj čo sa týka využívania PR služieb, od marca tohto roka tieto spravuje AMI Communications.
Zdroj: er.