Modré z neba
StoryEditor

Top téma: Ako informujú médiá

08.10.2013, 13:00
Na webe Stratégií dosiahla minulý týždeň najvyššiu čítanosť správa o tom, ako médiá písali o Markíze.

Na webe Stratégií dosiahla minulý týždeň najvyššiu čítanosť správa o tom, ako médiá písali o Markíze. Na blogoch najviac zaujal Jaro Zacko s postom Kreatívci neexistujú.

Najčítanejšie na webe Stratégie.sk (30. septembra až 6. októbra)

1. Zrušené Modré z neba a dusno: Ako médiá písali o Markíze

2. Najväčší predajca BMW v SR zatvára predajne a servisy

3. Ďalšia talentová šou prichádza. RTVS kúpila »celosvetový hit«

Tento týždeň okrem iného zasadá Rada pre vysielanie a retransmisiu. Riešiť bude kontrolné monitoringy, sťažnosti, ale aj zmeny licencie  na  televízne vysielanie televízie Lux.

Zdroj: ik

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
13. jún 2025 05:16