Poštová banka v spolupráci s jej novou reklamnou agentúrou Mayer/McCann-Erickson mení od 15. augusta celý doterajší komunikačný koncept. Komunikačne sa chce banka posunúť najmä k zrozumiteľnosti a jednoduchosti v oblasti ponúkaných služieb a produktov.
Banka sa chce viac priblížiť k zákazníkovi a túto výhodu chce pretaviť i do novej komunikačnej vízie pod názvom „Postaráme sa“. Svoje produkty pozicionuje do jednoduchej a zrozumiteľnej formy pre všetky zákaznícke segmenty. V duchu jednoduchosti, otvorenosti a transparentnosti budú nasledovať aj ďalšie produkty, ktoré banka postupne počas roka predstaví.
Hlavnú úlohu v novom spote majú obyvatelia Slovenska a ich reálny život. Zároveň budú v rámci nového komunikačného konceptu vystupovať aj zamestnanci banky. Hlasom Poštovej banky je Marián Geišberg. Poštová banka spolu s konceptom prichádza aj s novým faceliftom svojho loga, ktoré má byť plastickejšie, modernejšie a lepšie odrážať súčasné trendy v komunikácii, aj ambície Poštovej banky byť modernou bankou pre všetkých. Postupne počas roka budú prichádzať ďalšie novinky, na ktorých Poštová banka pracuje.
„Nový komunikačný koncept Poštovej banky nám pomôže ešte viac zvýrazniť hodnoty, ktoré presadzujeme. Sú nimi blízkosť, jednoduchosť a starostlivosť. Rovnako však odráža aj novú ambíciu banky v presadzovaní sa v konkurenčnom prostredí. „Postaráme sa“ nie je iba komunikačný koncept, je to naša vízia, ktorá sa odrazí najmä v budovaní nových produktov, služieb a starostlivosti o existujúcich aj budúcich klientov. Chceme byť lídrom v búraní umelých bariér a presadzovaní nových prozákazníckych riešení. Poštovej banke totiž nie je jedno, ako dnes vyzerá bankový trh a komunikácia so zákazníkmi na Slovensku,“ uviedol Daniel Bradáč, riaditeľ Divízie marketingu.
Pozrite si nový spot:
https://www.youtube.com/watch?v=dQCTQYJaxWg&feature=youtu.be
Zdroj: er.