Okrem Agentúry roka boli dnes večer vyhlásené a ocenené najefektívnejšie marketingové projekty roka 2013. Odborná porota v súťaži EFFIE Slovakia 2013 zlato pridelila práci Sagan parking on Citroën od Istropolitana Ogilvy. Pre striebro si prišla Zaraguza Digital a to dvakrát za tú istú prácu Rytmusova finančná akadémia pre Tatra banku. Bronzové ocenenie putuje do VCCP pre Telefónica za prácu Ako zmeniť telekomunikačný trh a získať 1,5 miliónov zákazníkov. S dvoma bronzovými oceneniami odchádza aj MUW Saatchi&Saatchi za Happy Paušály (Slovak Telekom) a Veľký Tresko (Ryba Košice).
Výsledky spolu so shortlistami:
AGENTÚRA | NÁZOV KAMPANE | KLIENT | OCENENIE |
MUW Saatchi & Saatchi | Veľký Tresko | Ryba Košice, spol. s r.o. | Bronz |
MUW Saatchi & Saatchi | Veľký Tresko | Ryba Košice, spol. s r.o. | Shortlist |
MUW Saatchi & Saatchi | Rybník | Komunálna poisťovňa, a. s. | Shortlist |
MUW Saatchi & Saatchi | Happy paušály | Slovak Telekom, a. s. | Bronz |
VCCP Bratislava | Ako zmeniť telekomunikačný trh a získať 1,5 miliónov zákazníkov | Telefonica Slovakia | Bronz |
Zaraguza Digital | Rytmusova finančná akadémia | Tatra Banka, a. s. | Striebro |
Zaraguza Digital | Rytmusova finančná akadémia | Tatra Banka, a. s. | Striebro |
Istropolitana Ogilvy | Refinančná Flexipôžička | VÚB Banka, a.s | Shortlist |
Istropolitana Ogilvy | Kúpte si nesmrteľnosť | Truc sphérique, občianske združenie | Shortlist |
Istropolitana Ogilvy | Tu a teraz | Magna Deti v núdzi | Shortlist |
Istropolitana Ogilvy | Sagan Parking on Citroën | CITROËN SLOVAKIA s.r.o. | Zlato |
Zdroj: Kras, 2013
Podrobné výsledky spolu s bodovým ohodnotením nájdete v prílohe Reklamné agentúry. Čo si o celkových výsledkoch myslí trh, čítajte v decembrových Stratégiách. Case study najefektívnejších kampaní na Slovensku nájdete v piatkovom vydaní Hospodárskych novín.