StoryEditor

Klinec nemá byť cieľ, ale dôsledok

05.12.2013, 14:42
Vlado Slivka, kreatívny riaditeľ v MARK BBDO, hovorí o novom reštarte agentúry. Agentúra chce potvrdiť svoj claim: kreatívna stratégia, strategická kreativita. „Je tu éra nových vzťahov,“ hovorí.

Rozhovor čítajte v sekcii rozhovory.

 

Kompletný rozhovor  nájdete v novembrovom čísle Stratégií na str. 28. V najnovších Stratégiách sa tiež dočítate, kto dá viac – práca v agentúre alebo práca na voľnej nohe, a tiež ponúkame netradičný tip na to, ako si naceniť svoju hodinu práce. Inšpirovať sa nechajte bizarnými technologickými vychytávkami, tie nájdete na str. 33. Novinkou je Hodnotenie prvýkrát ponovom s novou porotou a upravenými pravidlami – str. 36. Svoje práce nezabudnite prihlasovať na www.hodnoteniereklamy.sk, čas máte do piatku 6.12.

Zdroj: er.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 12:24