Minulý týždeň žila aj B2B brandža povolebnou situáciou - na našom webe dosiahol najvyššiu čítanosť blog hodnotiaci to, ako prezidentské voľby zvládli televízie. Prinášame vám rebríček troch najčítanejších príspevkov minulého týždňa:
Najčítanejšie na webe Stratégie.sk (31. marca až 6. apríla 2014)
1. Hodnotenie volieb. Ktorá televízia zažiarila a ktorá sklamala
2. Ďalší fastfood zaviedol raňajky. A žartuje na adresu McDonaldu
3. Moja Samoška s guerillou v Bratislave
Tento týždeň budeme informovať o zasadnutí Rady pre vysielanie a retransmisiu, ktorá bude v utorok riešiť napríklad žiadosť spoločnosti Zoe Media o licenciu na novú televíznu stanicu. Prinesieme správu o televíznom veľtrhu v Cannes a pozrieme sa tiež na novú šou RTVS Čo ja viem?
Zdroj: Ivan Krasko

