Ján Laš z marketingu e-shopu Gorila.sk poskytol rozhovor blogu Bright Minds. Nevyhol sa ani porovnávaniu s konkurenciou. "Mišo Meško je podľa mňa super profesionál a vybudoval dobrú značku, ale niekedy mám pocit, že je to iba o ňom a keby odišiel na pár mesiacov preč, tak by vo firme nevedeli, čo majú robiť," povedal o šéfovi konkurenčného Martinusu.
Gorila.sk má podľa neho menej zamestnancov ako Martinus a budget "ani pár desiatok tisíc na komunikáciu". Preto stavia na viráloch, ktoré sú pre Gorilu jedinou cestou reklamy. Posledným boli Vrbovského Píščany od Respect APP. Na adresu Martinusu povedal: "Čo prinesie konkurencii hladkanie ovečiek, knihomolovia, knižky, ktoré cestujú po svete? Je to čisto imidž, to nie je sales. Milé, ale podľa mňa pre cieľovku do 20 rokov. My sa snažíme viac zamerať na 20-50 rokov."
Prečítajte si na blogu Bright Minds celý rozhovor s Jánom Lašom o zlej situácii na knižnom trhu, ale aj o tom, prečo si za to vydavatelia môžu sami a prečo im chýbajú základné marketingové zručnosti.
Zdroj: ik

