Spoločnosť OKAY elektrospotrebiče sa rozhodla v jednej zo svojich billboardových kampaní využiť netradičné "fluorescenčené prvky". Kampaň robí v spolupráci so spoločnosťou BigMedia, ktorá v poslednom období realizuje veľa atypických riešení outdoorových nosičov. Aj tentokrát ide vraj o prvý projekt tohto druhu na Slovensku i v Čechách.
Kampaň je aktuálna od pondelka 4. novembra na území celého Slovenska. Fluorescenčné prvky majú billboardom zabezpečiť vyššiu vizibilitu. Pe využitie tohto riešenia sa spoločnosť rozhodla pred začínajúcou zimnou sezónou, kedy sú dni čoraz kratšie a pochmútnejšie a vizibilita neosvetlených outdoorových nosičov klesá.
“Tešíme sa, že spoločnosť BigMedia ponúkla aj takúto alternatívu kampane, ktorá, veríme, bude v tmavých zimných dňoch efektívna a najmä v čo možno maximálnej miere vizibilná,” povedal na margo kampane Milan Jansa, riaditeľ reklamy a marketingu skupiny OKAY Holding. “Tešíme sa o to viac, že sme prví na Slovensku, ktorí sa rozhodli túto možnosť využiť a zrealizovať na Slovensku pilotný projekt,” dodal Jansa.
"Doposiaľ sme robili iba jednotkové fluorescenčné pokusy, no tento náš spoločný krok so spoločnosťou OKAY elektrospotrebiče je prvým v oblasti veľkej celoslovenskej kampane a verím, že billboardovej forme prezentácie otvorí nové dvere," povedal Ivan Akimov, zástupca obchodného riaditeľa spoločnosti BigMedia.
BigMedia sa od roku 2012 chváli netradičnými realizáciami outdoorových kampaní pre viacerých svojich klientov:
- nadrozmerné modré 3D bodky pre Tesco Stores SR
- bigboardy so zvýraznenou grafikou pomocou LED pásov pre Toyotu
- bigboard s nadstavbou v podobe skutočnej lanovkovej kabínky pre Tatry Mountain Resorts
- led-kové 3D DoubleBig plechovky v nadrozmernej veľkosti pre Heineken
Zdroj: mia