Robert Fico
StoryEditor

Tvár Roberta Fica použili v reklame na diskrétne aférky

21.11.2013, 07:00
Tvár premiéra Roberta Fica si požičala zoznamka pre ženatých a zadaných. Vraj v rámci satiry. Úrad vlády zvažuje ďalší postup.

Tvár Roberta Fica sa dostala na billboardy, nie však politické. V Bratislave sa objavil pojazdný billboard s podobizňou slovenského premiéra, ktorý "promuje" diskrétnu zoznamku Victoria Milan. Informuje Plus 7 dní a na svojom webe zverejňuje aj fotografiu billboardu.

Na billboarde je zobrazený Robert Fico a žena, ktorá mu posiela pusinky. "Je jednoduché udržať vaše aférky v tajnosti. Stačí sa len obrátiť na Victoria Milan. Diskrétnosť zaručená," hlása billboard a pridáva claim "Preži vášeň - nájdi si aférku".

Za diskrétnou zoznamkou stojí nórska firma Digisec Media. Jej riaditeľ Sigurd Vedal nechcel pre Plus 7 dní právne otázky komentovať. Argumentoval však humorom a satirou. Fica si podľa neho vybrali, pretože "je známy ako alfa samec s tendenciou mať aféry". "Chceli sme odkázať, že s našou spoločnosťou nehrozí odhalenie každej aféry, ako sa to stáva pánovi premiérovi," povedal. V ostatných krajinách sa im údajne vždy podarilo vyriešiť spory mimosúdne.

Úrad vlády SR sa chystá preveriť, či ide o provokáciu alebo zneužitie premiérovej podobizne. "Na hlúposti reagovať nebudeme. Ak však súkromná spoločnosť naozaj zneužila tvár premiéra na vlastnú propagáciu, bude čeliť žalobe," reagoval pre týždenník šéf komunikačného odboru Úradu vlády.

Podobný štýl kampane využíva Digisec Media aj na iných trhoch. V Maďarsku napríklad na billboarde ukázala Viktora Orbána.

Digisec Media podľa LinkedIn-u vznikla v roku 2010 a prvým trhom bola Škandinávia. Dnes má jej služba victoriamilan.com 1 milión používateľov a funguje v 10 krajinách a 15 jazykových mutáciách.

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. november 2024 20:23