Fedor Flašík v roku 1995
StoryEditor

Retro: Prácu mediálnej agentúry môže urobiť aj sekretárka

04.12.2014, 13:00
Ako Fedor Flašík pred 20 rokmi vnímal "dôležitosť" mediálnych agentúr a nimi navrhované efektívne využitie médií.

V Stratégiách oslavujeme 20 rokov a pri tejto príležitosti prinášame to najzaujímavejšie z nášho archívu.

V rokoch 1994-1995 sa len kreoval samostatný reklamný a mediálny trh. Toto o ňom hovoril Fedor Flašík, vtedajší šéf Donaru:

 

Na návšteve v Donare

FEDOR FLAŠÍK, riaditeľ reklamnej agentúry Donar: Fedor Flašík reagoval na otázku, ako sa pozerá na pôsobenie mediálnych agentúr na našom trhu: „Na Slovensku máme asi tri denníky, dva týždenníky a dva mesačníky. A za mnou príde predstaviteľ mediálnej agentúry, informáciami nabitý chlapec a začne ma presviedčať, ako je on ten pravý, ktorý mi navrhne efektívne využitie týchto médií. Teda asi mi chce poradiť, ako mám vystriedať tie denníky, veď tam je skutočne niekoľko variantov. Napríklad jeden-dva, dva-jeden, alebo dva-dva-jeden, prípadne tri-tri-tri-jeden. To mi môže urobiť aj sekretárka.“

 

Pred dvadsiatimi rokmi vyšli Stratégie prvýkrát. Vo formáte A4, na titulnej strane s čiernobielou fotografiou Vladimíra Vokáľa, vtedy ešte ako začínajúceho odborníka v mediálnej brandži. V týchto dňoch vychádza novembrové vydanie. Ako darček doprialo vydavateľstvo Ecopress Stratégiám nový layout a brandži špeciálnu prílohu: Top 20 rokov v marketingu, reklame a médiách. Prečítajte si o tom viac.

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

   
   

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
07. december 2025 17:55