V roku 1996 sa Juraj Vaculík a Simona Bubánová osamostatnili a založili vlastné "kreatívne štúdiá".
V Stratégiách oslavujeme 20 rokov a pri tejto príležitosti prinášame to najzaujímavejšie z nášho archívu.
Zaujímavé posuny nastali v reklamnej brandži v roku 1996. Juraj Vaculík a Simona Bubánová založili vlastné "kreatívne štúdiá". Čo na to vtedy hovorili?
JURAJ VACULÍK, Juraj Vaculík – kreatívne štúdio: „Kreatívne štúdio si musí uvedomiť svoju úlohu na trhu. Ak sa o ľuďoch od reklamy oprávnene tvrdí, že stoja v pozadí, aby vynikol klient, tak kreatívne štúdio stojí ešte aj v tieni reklam nej agentúry. To je však napokon jeho funkcia a zmysel.“
SIMONA BUBÁNOVÁ, CD – Creative Department: „Po mojom odchode z BBDO sa niektorí ľudia pýtali na stav môjho duševného zdravia. Mysleli si, že zakladám vlastnú reklamnú agentúru. To je, samozrejme, omyl. Svojimi aktivitami nechcem v žiadnom prí pade konkurovať reklamným agentúram. Naopak, chcem im pomáhať.“
A takúto fotku mali v našom časopise:
Pred dvadsiatimi rokmi vyšli Stratégie prvýkrát. Vo formáte A4, na titulnej strane s čiernobielou fotografiou Vladimíra Vokáľa, vtedy ešte ako začínajúceho odborníka v mediálnej brandži. V týchto dňoch vychádza novembrové vydanie. Ako darček doprialo vydavateľstvo Ecopress Stratégiám nový layout a brandži špeciálnu prílohu: Top 20 rokov v marketingu, reklame a médiách. Prečítajte si o tom viac.
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: Ivan Krasko

