Martin Malachovský, Orazio Di Bella, Viera Drgoňová a Emília Vášáryová
StoryEditor

Hviezdy Národného divadla si robia selfie s fanúšikmi. Takto lákajú na DOD

13.08.2014, 12:26
Deň otvorených dverí sa blíži a Slovenské národné divadlo ho podporuje aj selfie kampaňou hviezd a ich fanúšikov. Pozrite si ju.

Slovenské národné divadlo má novú kampaň, ktorou chce upozorniť na septembrový Deň otvorených dverí.

Kampaň štartuje dnes, potrvá päť týždňov až do DOD a objaví sa v printe, outdoore a na webe. Vznikla celá interne, vytvorilo ju Centrum marketingu Slovenského národného.

Hlavným motívom je selfie hviezd divadla s fanúšikmi. Herci činohry, sólisti opery a sólisti baletu si urobili selfie so svojimi fanúšikmi a tie používa divadlo v kampani.

Za SND sa do reklamy dostali Martin Malachovský, Orazio Di Bella, Emília Vášáryová, Ján Koleník, Andrea Vizvári, Kristína Luptáková, Andrej Szabo, Petra Vajdová a Daniel Čapkovič, z radov fanúšikov Viera Drgoňová, Ivan Huszár a Nikola Olšovská. Fanúšikov vybralo divadlo na základe výzvy na svojom Facebooku.

Selfie sa fotografovali mobilným telefónom Nokia Lumia 1020 (prečítajte si o ňom viac v správe 3 technologické zázraky, ktoré sme našli v Microsoft Store). SND tak sekundárne propaguje aj svojho partnera Orange Slovensko - v tlačovej správe hovorí, že telefón jej zapožičal práve Orange.

Deň otvorených dverí v SND sa uskutoční v sobotu 13. septembra v novej budove divadla na Pribinovej ulici.

Vizuály kampane

Explikácia - riaditeľ Centra marketingu SND Daniel Rabina: „Neformálne stretnutia divákov s hercami, so spevákmi či s tanečníkmi bývajú pre návštevníkov DOD veľmi atraktívne. Z toho dôvodu sme kampaň tematicky kreovali v duchu myšlienky „Stretni svojich divadelných priateľov“. Chceli sme, aby kampaň pôsobila prirodzene, preto sme do nej prostredníctvom facebooku oslovili reálnych fanúšikov SND. Realizáciou kampane v priestoroch, ako je sála Činohry SND, maskérňa či priestor pred novou budovou, sme sa pokúsili zvýrazniť nenútenú atmosféru diania v SND počas Dňa otvorených dverí.“

Making of fotografie (zdroj: SND/Alena Klenková)

Predchádzajúcu väčšiu kampaň malo SND v marci. Svoj nový produkt - Rodinnú vstupenka SND - promovalo cez hviezdy opery, činohry a baletu a ich rodiny. Tvárami kampane boli Romina Kołodziej so synom, František Kovár s vnučkami a Pavol Remenár s manželkou a deťmi. Prečítajte si o tom viac a pozrite si vizuály.

Zdroj: Ivan Krasko

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. jún 2025 10:14