V Stratégiách oslavujeme 20 rokov a pri tejto príležitosti prinášame to najzaujímavejšie z nášho archívu.
Prekáža vám reklama v televízii? V polovici 90. rokov sa len rodil súkromný televízny trh a vznikla Markíza, no už vtedy bola reklama pre niektorých ľudí problém. Milan Lasica im cez Stratégie v roku 1996 odkázal toto:
MILAN LASICA, herec a riaditeľ Štúdia S:
„Nielen na Slovensku, ale aj v Česku pozorujem taký módny trend – ľudia z našich kruhov sú veľmi pobúrení tým, že im televízne vysielanie narúša reklama. A majú pocit, že je to nekultúrne. Ja by som to celé zvrtol otázkou, či je vôbec kultúrne, aby sa takíto ľudia na televíziu pozerali. Veď oni by mali čítať knihu alebo ísť do divadla, kde im nikto nebude prerušovať predstavenie reklamou tak ako v komerčnej televízii. Okrem toho reklama poskytuje, tak ako aj dabing, možnosť obživy pre veľa ľudí z našej brandže,“ povedal Milan Lasica pri otázke, aký je jeho vzťah k reklame.
Pred dvadsiatimi rokmi vyšli Stratégie prvýkrát. Vo formáte A4, na titulnej strane s čiernobielou fotografiou Vladimíra Vokáľa, vtedy ešte ako začínajúceho odborníka v mediálnej brandži. V týchto dňoch vychádza novembrové vydanie. Ako darček doprialo vydavateľstvo Ecopress Stratégiám nový layout a brandži špeciálnu prílohu: Top 20 rokov v marketingu, reklame a médiách. Prečítajte si o tom viac.
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: Ivan Krasko