StoryEditor

Takto značky reagujú na pochod homosexuálov

06.07.2015, 16:18
Niektoré premenovali svoje produkty, iné sa na pochode aj zúčastnili.

Tento rok sa 45. ročník zhromaždenia homosexuálov v USA nieslo v hesle Rovnosť bez výnimiek.

Tesne pred realizáciou pochodu Najvyšší súd USA schválil homosexuálne svadby na celom území krajiny, takže oslavy boli o to intenzívnejšie. Podporiť pochod sa rozhodli aj mnohé slávne značky. Väčšina svoje logá na sociálnych sieťach obohatili farbami dúhy, iné svoju priazeň preukázali krátkymi spotmi, bannermi, plagátmi či samotnou účasťou na festivale. Pozrite si výber. O téme informovali weby digiday.com, contently.com alebo appleinsider.com.

 

Apple

Firma Apple je jedna z tých, ktoré sa rozhodli rovnosť homosexuálov podporiť priamo svojou účasťou. Na druhý deň pochodu homosexuálov sa vybralo mnoho zamestnancov z celého sveta aj so svojimi rodinami či priateľmi. Spoločnosť ako taká totiž verí, že zahrnutie všetkých ľudí do celku bez rozdielu podoporuje inovácie. V krátkom videu, ktoré znázorňuje ich pôsobenie na festivale, je možné na malý moment zahliadnuť aj samotného CEO Tima Cooka.

 

Ben & Jerry's

Jeden z najznámejších výrobcov zmrzliny na svete, Ben & Jerry's sa rovnako postavil za práva homosexuálov. Na znak svojej podpory natočili krátke video o ich doterajšom postoji k spolužitiu rovnakých pohlaví a taktiež na ich počesť premenovali aj niektoré zo svojich produktov na "I dough, I dough". 

 

YouTube

Na Youtube sa za posledných 10 rokov objavilo mnoho videí, podporujúcich LGBT komunitu. Rovnako mnoho ľudí zvolilo práve túto cestu, ako sa priznať svojim blízkym ku svojej orientácii. YouTube na počesť všetkým ľuďom, ktorí podporujú práva homosexuálov na plnohodnotný život v spoločnosti, vytvorila krátky zostrih videí, ktoré majú podobný charakter.

 

Target

Americký maloobchodný predajca zmiešaného tovaru Target nakrútil na znak svojej podpory homosexuálom krátky spot, ktorý sprevádza aj ich reklamnú kampaň. Línia výrobkov #TakePride, ktorá sa začala predávať na začiatku júna obsahuje oblečenie a doplnky v dúhových farbách.

 

American Airlines

Rozhodnutie Najvyššieho súdu prijala i letecká spoločnosť American Airlines svojím twítom. 

 

Visa

Za azda najvydarenejšiu myšlienku môžeme považovať tú od Visa:

 

Na Slovensku sa téma rovnosti homosexuálov otvorila už v septembri minulého roka. Vtedy sa spustila kampaň s názvom Keby som bol gay, zmení sa niečo? V kampani si známe celebrity, a neskôr i bežní ľudia, menili svoje profilové fotky na Facebooku.  

Čítajte tiež:

Zdroj: eb.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. jún 2025 18:44