StoryEditor

Na webe najviac zaujala rozporuplná reklama

13.07.2015, 12:17
Rebríček najčítanejších správ Stratégií za minulý týždeň.

Minulý týždeň čitateľov Stratégií zaujali najmä reklamné témy. Najčítanejšou bola správa o reklame, ktorá v Británii vzbudila vášne. Na blogoch najviac bodoval post 10 vecí, ktoré robia značku obľúbenou od BLINK.

Najčítanejšie na webe Stratégie.sk (6. až 12. júla 2015)

1. Telo pripravené na pláž. Reklama pobúrila, ale vraj nič neporušuje

2. Bažant Pohoda: Páči sa vám, ako komunikuje najväčší slovenský festival?

3. Táto reklama dostala cenu. Ale nepripomína vám niečo?

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
21. jún 2025 00:16