Rast multikanálových domácností, konkurencia VOD, time shift. Vďaka čomu prežijú práve slovenské televízie? Aké sú prekážky pre TV biznis na Slovensku - legislatíva, Rada pre vysielanie a retransmisiu a jej pokuty. Ideálny program pre slovenského diváka. O tom všetkom prídu diskutovať najdôležitejší ľudia v televíziách. Pozvanie Stratégií, organizátora konferencie prijali všetci riaditelia slovenských televízií.
A kde budú spolu diskutovať? Stane sa tak budúci týždeň na konferencii Living on the edge (LOTE). LOTE je jednou z najväčších konferencií, ktorá sa na Slovensku venuje marketingu. Doteraz bola vždy zameraná výlučne na marketing a marketingovú komunikáciu, pričom tento rok Stratégie obohatili konferenciu aj o mediálne témy. Paralelne popri marketingovej časti budú vo vedľajšej sále prebiehať samostatné bloky venované aktuálnym témam, ktoré v súčasnosti hýbu svetom médií.
Medzi ne určite patrí konsolidácia vydavateľstiev, ktorá sa udiala minulý rok a priniesla nové rozdelenie hráčov na Slovensku. K aktuálnym otázkam patria možnosti spoplatnenia obsahu na webe, novela zákona platiaca od januára, ktorá by mala eliminovať čierne plochy, alebo oblasť PR. Nemenej zaujímavou témou sú výdavky v reklame. Sledujte náš web a dozviete sa viac.
Všetkých prívržencov marketingu a médií privítame 26. marca 2015 v bratislavskom hoteli Carlton. Pre viac informácii kliknite prosím sem.
Zdroj: MAFRA Slovakia