Union poisťovňa prichádza s novými reklamami. Na kampaň si vybrala nápad od agentúry THIS IS LOCCO. Úlohou bolo odkomunikovať "nekonečné" krytie liečebných nákladov na dovolenke v zahraničí. Toto je výsledok.
Základom kreatívy je symbol ležatej osmičky, ktorá agentúra zapracovala do notoricky známych symbolov dovolenky, ako sú napríklad slnečné okuliare. “Art-directorovi sa podarilo dobre zvizualizovať jednoduchý copywriterský nápad. Nechceli sme riešiť príbehovú kreatívu. Hľadali sme jednoduchú, ľahko rozpoznateľnú vec, ktorá jednoznačne odkomunikuje benefit,” vysvetľuje creative leader THIS IS LOCCO Juraj Kováč.
Kreativitu hodnotí Juraj Vilikovský, marketing a podpora predaja Union poisťovne: “Riešenie ponúknuté agentúrou bola pre nás trefou klincom do hlavy. Plne vystihuje podstatu produktovej výhody, je jednoduché, zrozumiteľné a dobre komunikovateľné v rôznych médiách."
Vizitka kampane: Nekonečno
Copywriter: Juraj Kováč, Lucia Pazičová
Art director: Martin Máčada
Creative leader: Juraj Kováč
Creative director: Tomáš Rosputinský
Account manager: Rasťo Bahurinský
Union poisťovňu môžete poznať od Ružových kukláčov z roku 2009 - kampaň, v ktorej kukláči s ružovými maskami z pančúch trestali nezodpovedných vodičov. Nápad bol od agentúry Wiktor Leo Burnett.
Neskôr v roku 2012 pod komunikáciu Union poisťovne bola podpísaná Zaraguza, ktorá touto prácou odštartovala projekty pre offline. Dovtedy sa profilovala ako digitálna agentúra.
Union poisťovňa patrí do medzinárodnej skupiny Achmea, do ktorej zároveň patrí i Onlia - online poistenie, ktorej kampaň pripravuje tiež THIS IS LOCCO.
Zdroj: Erika Brindzová