Slovensko dostane novú tvár. Za ideovým konceptom, ako sa bude naša krajina prezentovať, stojí agentúra Creative Department. O víťaznom koncepte rozhodlo Ministerstvo zahraničných vecí a 12 členná komisia v anonymnej súťaži.
Creative Department okrem ideového príbehu značky našej krajiny a sloganu navrhla aj jednotlivé sub-slogany pre špecifické segmenty, v ktorých Slovensko pôsobí (turizmus, kultúra, export a pod.). Súčasťou výberového konania bolo aj zjednotenie logotypov štátnej správy. Ministerstvá a štátne organizácie by teda mali dostať jednotnú vizuálnu kultúru.
Ako bude po novom Slovensko vyzerať, zatiaľ nie je známe. Nový koncept uvidíme však už túto jar.
Nová pozícia Slovenska je výsledkom iniciatívy MZVaEZ a pracovnej skupiny, ktorá sa do rebrandingu Slovenska pustila v roku 2014. Tvorili ju známe mená ako napríklad marketingový experti Marian Timoracký, Peter Littmann či sociologička Oľga Gyarfásová.
Zdroj obrázka: Flickr
Zdroj: Erika Brindzová