Ako sa pre Stratégie vyjadril Peter Stopiak, vedúci oddelenia Marketing a elektronické médiá VÚB: „Kampaň je zameraná na klientov s hypotékami v iných bankách. Petra v spote hovorí, že ušetrila na hypotéke a tak mohla svojej rybke kúpiť väčšie akvárium. Pretože refinancovaním hypotéky si môže klient znížiť náklady, ktoré sa premietnu buď do nižšej mesačnej splátky alebo sa skráti doba splácania hypotéky.“
Kampaň z dielne Istropolitana Ogilvy s názvom Hypotéka s príspevkom začína dnes a je nasadená v televíziách Markíza group a JOJ group, podporená je online a outdoor komunikáciou.
Predchádzajúce TV spoty:
Rómeo a Júlia
Jeden odtieň oranžovej
Prečítajte si tiež:
VÚB banka má novú agentúru na online
Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.
Zdroj: rm

