StoryEditor

VÚB banka uvádza ďalší TV spot s Petrou Polnišovou

22.02.2016, 10:17
Tretia kampaň v novom komunikačnom koncepte je nasadená od dnes.

Ako sa pre Stratégie vyjadril Peter Stopiak, vedúci oddelenia Marketing a elektronické médiá VÚB: „Kampaň je zameraná na klientov s hypotékami v iných bankách. Petra v spote hovorí, že ušetrila na hypotéke a tak mohla svojej rybke kúpiť väčšie akvárium. Pretože refinancovaním hypotéky si môže klient znížiť náklady, ktoré sa premietnu buď do nižšej mesačnej splátky alebo sa skráti doba splácania hypotéky.“

Kampaň z dielne Istropolitana Ogilvy s názvom Hypotéka s príspevkom začína dnes a je nasadená v televíziách Markíza group a JOJ group, podporená je online a outdoor komunikáciou.

 

Predchádzajúce TV spoty:

Rómeo a Júlia

 

Jeden odtieň oranžovej

 

Prečítajte si tiež:

VÚB končí s lepičmi

VÚB banka má novú agentúru na online

 

 

 

Chcete byť pravidelne informovaní o dianí v brandži? Odoberajte bezplatný newsletter Stratégií.

 

Zdroj: rm

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
27. december 2025 03:54