Za online komunikáciu VÚB banky bola osem rokov zodpovedná agentúra 2create. Tento mesiac si banka vybrala novú agentúru, ktorá zastreší jej komunikáciu v online. Stala sa ňou Elite Solutions.
"Online komunikácia je pre nás v komunikačnom mixe kľúčová. Máme ambiciózne ciele a veľa nápadov, ktoré chceme v digitálnom prostredí realizovať. Rozhodli sme sa pre výber partnera, ktorý by strategicky a komplexne zastrešil online riešenia pre našu značku. Vo výberovom konaní nás svojím konceptom a kreatívnymi riešením presvedčila agentúra Elite Solutions. Zároveň sa chceme poďakovať agentúre 2create za doterajšiu spoluprácu,“ hovorí Lukáš Kyzúr, Manažér pre elektronické médiá.
Strategy director z agentúry Elite Solutions Peter Šurín povedal: "Účasť v tendri bola pre nás veľkou výzvou, napriek tomu, že skúseností s bankovým prostredím už máme viac. Tender bol náročný, v Elite ale máme radi komplexné riešenia, kde môžme pracovať v online i offline prostredí a preto nám zadanie veľmi vyhovovalo. Sme veľmi radi, že sme z tendra napokon vyšli ako víťaz a na spoluprácu s VÚB bankou sa veľmi tešíme. Veríme, že naša spoločná práca prinesie viditeľné výsledky."
VUB banka prešla v apríli tohto roku výraznou zmenou vo svojej celkovej marketingovej komunikácii, keď skončila svoj dlhoročný koncept a prešla k novému. Známych lepičov, ktorí bavili divákov štyri roky, nahradila herečka Petra Polnišová. Pozrite si nový koncept a ako ho vtedy zhodnotili odborníci v agentúrach. Oba koncepty pochádzajú z agentúry Istropolitana Ogilvy.
Takto sa lúčili lepiči:
Takto vyzeral prvý spot v novom koncepte:
Zdroj: Erika Brindzová