Témou týždňa na webe Stratégií bola Fofola - správa o novej reklame so šušľajúcim psom dosiahla najvyššiu čítanosť.
Stratégie mali celkovo úspešný týždeň, keď sa stali jednotkou medzi B2B a B2C webmi o médiách, marketingu a reklame. Na počítačoch dosiahli návštevnosť 35 956 RU podľa AIMmonitora, na mobiloch mali 8 898 RU*.
Najčítanejšie na webe Stratégie.sk (od 3. do 9. augusta 2015)
1. Fofola je späť, má nový spot. Vraj najvydarenejší (video)
2. Veľké porovnanie reťazcov: Kde nakupujeme najvýhodnejšie, najčerstvejšie a najčastejšie
3. Dag Daniš zvažuje odchod z Hospodárskych novín
* AIMmonitor zmenil metodiku merania a samostatne reportuje mobilné a PC platformy. Za základnú sa považuje PC
Zdroj: ik

