Fofola
StoryEditor

Najčítanejšie na webe: Fofola zaujala najviac

10.08.2015, 16:50
Správa o novej kampani Kofoly mala na webe Stratégií najvyššiu čítanosť. Pozrite si rebríček top 3.

Témou týždňa na webe Stratégií bola Fofola - správa o novej reklame so šušľajúcim psom dosiahla najvyššiu čítanosť.

Stratégie mali celkovo úspešný týždeň, keď sa stali jednotkou medzi B2B a B2C webmi o médiách, marketingu a reklame. Na počítačoch dosiahli návštevnosť 35 956 RU podľa AIMmonitora, na mobiloch mali 8 898 RU*.

 

Najčítanejšie na webe Stratégie.sk (od 3. do 9. augusta 2015)

1. Fofola je späť, má nový spot. Vraj najvydarenejší (video)

2. Veľké porovnanie reťazcov: Kde nakupujeme najvýhodnejšie, najčerstvejšie a najčastejšie

3. Dag Daniš zvažuje odchod z Hospodárskych novín

 

AIMmonitor zmenil metodiku merania a samostatne reportuje mobilné a PC platformy. Za základnú sa považuje PC

Zdroj: ik

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. december 2025 00:31