StoryEditor

Cannes Lions 2016: Klip Beyonce získal Grand Prix. Najlepšie reklamy sveta (4. časť)

25.06.2016, 13:02
Zlato dostal projekt od Nike, ktorý v Česku pohorel.

Festival Cannes Lions vyhlásil jedni z posledných víťazov a blíži sa ku koncu. Pozrite si reklamy, ktoré boli ocenené v kategóriách, ktoré boli na festivale zavedené po prvýkrát. 

 

 

Entertainment Lions
Cena: Grand prix

The Displaced

Ocenenie Grand prix v tejto kategórii získalo video, ktoré vás cez virtuálnu realitu vezme za tromi deťmi z rôznych krajín, ktorých život je poznačený vojnou a utečeneckými tábormi.

 

Cena Gold:

Nike Women Margot vs Lily

Kampaň Margot vs Lily je súčasťou série videí Nike - Better For It. Ide o dve sestry, jedna z nich je hviezdou na YouTube s vlastným fitness kanálom a tá druhá žije pre chvíle s priateľmi, zábavu a cvičenie nepatrí k jej obľúbeným aktivitám. Na Nový rok medzi sebou uzavrú stávku. Jedna si nájde skutočných priateľov a tá druhá začne cvičiť. V Česku sa však projekt príliš neujal. 

 

The Family

Reklama na autá značky Ford, v ktorej sú však v popredí ľudské vzťahy a život rodiny, ktorá prechádza ťažkým obdobím počas rozvodu rodičov. Na konci videa vidíme, že Ford podporuje všetky rodiny aj počas ťažkých chvíľ.

 

 

Ge Podcast Theatre Presents The Message

Podcast, v ktorom išlo o dešifrovanie správy údajne pochádzajúcej z vesmíru. K podcastu bola vytvorená stránka, kde sa ľudia mohli zapojiť do tohto procesu a dostávať sa k novému obsahu.

 

Čítajte tiež:

 

Kategória: Entertainment Lions for Music

 

Cena: Grand prix

Home for Christmas

V tejto dojímavej vianočnej reklame z Nemecka starý pán zinscenuje svoj vlastný pohreb, aby dostal všetky svoje deti spolu na rodinnú vianočnú večeru. Známa reklama, ktorá bola počas viacnočného obdobia zaradená medzi najdojímavejšie. 

 

Formation

Cenou Grand prix v Cannes ocenili aj videoklip speváčky Beyonce k skladbe Formation.

 

Cena: Gold
A Voice For Songbirds #saveoursongbirds

Táto kampaň mala za cieľ zmeniť zákony týkajúce sa lovu škovránka – národného symbolu hudby v Rumunsku. V kampani vystupuje jedna zo známych operných hviezd Rumunska, ktorú kvôli jej hlasu prezývajú aj „nový rumunský škovránok“. Vo videu na ňu počas vystúpenia vystrelia poľovníci a zabijú ju. Kampaň vzbudila veľké ohlasy v spoločnosti a dosiahla tak zmenu zákonov.

 

Suberbowl Babies Choir

Táto reklama bola odvysielaná počas minuloročného Superbowlu. Ide o pieseň na motívy známej skladby od Seala. Spievajú ju deti narodené deväť mesiacov po zápase vo víťazných mestách.

 

Safe & Sound Music Player

V tejto kampani zachraňuje životy chodcov prehrávač hudby. Thajská poisťovňa predstavila prehrávač hudby, ktorý je spojený s aplikáciou sledujúcou polohu. Keď sa chodec priblíži ku koncu chodníka alebo k miestu so zvýšenou premávkou, hudba v slúchadlách sa automaticky stíši. Nápad má pomôcť bojovať proti úmrtiam chodcov, ktorí sú rozptýlení hudbou a nevšímajú si premávku. 

Zdroj: Erika Brindzová, Cannes

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. november 2024 09:47