StoryEditor

Young Lions 2016: Konkurencie sa netreba báť

20.06.2016, 17:53
Do Cannes išli ukázať, akí dobrí sú v kreativite. Takúto reklamu navrhli.

Mladé slovenské talenty na najväčšom festivale ukázali svoje nadanie. V sobotu dostali brief, v ktorom stálo, že majú pripraviť printový inzerát, v ktorom odkážu moderným krajinám, že ešte stále existujú krajiny, v ktorých nemajú toalety. A pochopiť tento odkaz majú najmä tí, ktorí žijú s mobilnými technológiami každý deň. Na ideu a jej exekúciu mali 24 hodín. 

Mladé levíčatá, ktoré sa na Cannes Lions dostali, pretože vyhrali národnú súťaž Young Lions, prišli s nápadom umiestniť odkaz o toaletách do iPhonovskej aplikácie:

 

Počas vymýšľania nápadu ich napadlo ešte jedno riešenie, nakoniec sa však rozhodli pre to pôvodné (uvedené hore).

 
 
"Insight, s ktorým sme pracovali, bol, že na svete je viac ľudí, ktorí vlastnia telefón, ako tých, ktorí majú toaletu. Idea, kotrú sme nakoniec odovzdali, nám napadla už počas zadávania, rozmyšľali sme však ďalej a prišli sme s ďalším riešením. Najväčší problém sme tak mali s tým, ktorú z nich posunúť do finále," hovorí dvojica levíčat Martin Krafčík a Jakub Kuvik. 
 
Levíčatá nakoniec neuspeli a výhru si odniesli mladé talenty z Uruguaja, Číny a Rakúska. "Je to ale obrovská skúsenosť, veľa inšpirácie a množstvo skvelých ľudí na jednom mieste. Ak by sme mali niečo poradiť mladým levom do budúcnosti, tak určite to, že sa netreba báť konkurencie. Na ideu aj exekúciu treba ísť jednoducho a výrazne, pretože porota má na hodnotenie cca 50 prác len 45 minút," radia na záver. 
 
Okrem kategórie Print slovenské mladé levy súťažia v Cannes aj v kategórii Cyber - konkrétne Mima Balčáková, Dorotka Budziňáková. Ako uspejú ony, bude známe 22. júna. 
 

Zdroj: Erika Brindzová, Cannes

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
06. november 2024 00:26