Súčasťou národnej súťaže kreativity Zlatý klinec je i národné kolo, z ktorého sa vyberú nádejné kreatívne talenty. Postup je jednoduchý - zapoja sa do suťaže Young Lions, či už do kategórie Print alebo Cyber a pripravia reklamnú prácu podľa zadania. Zadaním bol pripraviť B2C kampaň pre mladých a študentov, ktorá by vyjadrovala, ako je ľudstvo neschopné sa poučiť z vlastnej minulosti. Téma bola pre obe kategórie rovnaká. Potom, ako sa mladé talenty prihlásia, odborná porota vyberie z ich prác tie, ktoré si zaslúžia shortlist. Ktoré to sú, si pozrite tu. Víťazi budú známi zajtra 10. júna.
Potom, ako zvíťazia, pôjdu bojovať do Cannes na najväčší reklamný svetový festival Cannes Lions. Nateraz si pozrite, čo si porotcovia myslia o kvalite prác mladých reklamných talentov a ako prišli k nápadu tí, ktorí získali shortlist.
Čítajte tiež:
Zdroj: eb.