StoryEditor

Slovak Telekom mení riaditeľa marketingu. Drahomíra Juríková odchádza

11.07.2016, 14:57
Od júla prichádza nové vedenie marketingu z Českej republiky.

Marketingovú komunikáciu v Slovak Telekome vedie od júla po novom Jan Stanko. Doteraz pracoval 16 rokov v českom T-Mobile, teraz prevezme i slovenský trh. Informácie dnes pre Stratégie potvrdil hovorca spoločnosti Martin Vidan.

Drahomíra Juríková viedla marketing operátora takmer päť rokov, celkovo pôsobila v Slovak Telekom 10 rokov. Dôvod jej odchodu, ani to, kam sa profesne presúva, nie je oficiálne známe. Na svojom súkromnom Facebook profile však naznačila, že začne vlastné podnikanie:

"Ahojte priatelia, po takmer 10tich rokoch v Telekome a takmer 15tich rokoch v reklame sa povyšujem od zajtra na lepšiu mamu, dcéru, sestru, kamarátku a úplne neskúsenú podnikateľku. : ) Bola to jazda, najlepšie zážitky sú nepublikovateľné, ale stálo to za to! Veľmi sa teším na svoj nový život. Som vďačná za všetky príležitosti a aj keď som stretla Toma Jonesa, Dava Gahana, Petra Bondru aj Petra Sagana, tak vás ľudí z môjho tímu, mojich najbližších kolegov, šéfov, ľudí z agentúr a produkcii mám najradšej. Máme za sebou skvelé veci, ktoré patria k tomu najlepšiemu, čo sa na Slovensku vytvorilo, máme spolu viac ako 150 kreatívnych cien, 2 Grand Prix z klincov a najnovšie 8 levov a jeden veľký web Telekomu. Ďakujem, že som sa mohla od vás všetkých učiť a sem tam to s vami aj oslavovať:). Držím vám všetkým palce, želám veľa odvahy a ďakujem za všetko."

Drahomíra Juríková pracovala v Slovak Telekome od roku 2007. Z pozície Senior brand managera a Head of marketing communication prešla v roku 2013 na riaditeľku digitálnych služieb a marketingovej komunikácie. 

Spolu s dvornou agentúrou MUW Saatchi&Saatchi, ktorá spolupracuje s operátorom vyše 10 rokov, je podpísaná pod odvážnymi krokmi ako napríklad, keď sa tvárou reklám stal Peter Sagan. V čase jeho úspechu, keď na Tour de France získal zelený dres, sa prefarbili korporátne farby Telekomu z magenty na "saganovskú" zelenú.

V rozhovore so Stratégiami na margo reklamy povedala: "Myslím si, že dobre riadená značka vám prináša čísla aj v prípade, že vonku práve nemáte kampaň." Azda najvýraznejšia kampaň, ktorú viedla, je kampaň s Petrom Saganom:

MUW Saatchi&

LinkedIn Nástupca Drahomíry Juríkovej Jan Stanko bude mať na starosti marketingovú komunikáciu pre slovenský a český trh. Vyštudoval ekonomickú fakultu VŠB-TUO v Ostrave a Český inštitút reklamnej a marketingovej komunikácie. Na oddelenie marketingovej komunikácie spoločnosti T-Mobile Czech Republic nastúpil po ukončení štúdia v roku 2000. V odbore marketingovej komunikácie prešiel v podstate všetkými jej oblasťami od tvorby reklamných brožúr až po vedenie veľkých reklamných kampaní. Z tých najznámejších riadil pre český T-Mobile kampane napríklad kampaň s Chuckom Norrisom.

Za posledné obdobie ide o druhú veľkú výmenu na kľúčovej pozícii marketingu. Z Poštovej banky odišiel z postu marketingového riaditeľa Marek Mikle. 

25. máj 2022 03:26