StoryEditor

Tieto spoločnosti najlepšie komunikujú so zákazníkom

28.10.2016, 08:43
Autor:
rmrm
Poznáme víťazov súťaže Hermes Komunikátor roka 2016 v kategóriách banky, poistenie, telekomunikácie a obchodné reťazce.

Súťaž Hermes Komunikátor roka 2016 vyhodnocuje komunikujúce inštitúciu so zákazníkom na Slovensku.

Hodnotenie komunikácie inštitúcií vychádzalo z reprezentatívneho kvantitatívneho prieskumu realizovaného prieskumnou spoločnosťou Median SK. Terénne práce prebiehali kontinuálne v období január - september 2016 na vzorke 9 000 respondentov.

Hlasovať mohla aj verejnosť od 12. septembra do 12 októbra 2016 na webe súťaže. Verejnosť vyberala inštitúciu, s ktorou má najlepšie osobné skúsenosti z oblasti komunikácie. Do hlasovania verejnosti sa zapojilo celkovo 23 179 ľudí.

VÝSLEDKY PRIESKUMU MEDIAN SK:

Kategória BANKOVNÍCTVO

  1. VÚB banka
  2. Slovenská sporiteľňa
  3. Poštová banka

Kategória POISŤOVNÍCTVO

  1. Allianz - Slovenská poisťovňa
  2. KOOPERATIVA poisťovňa, Vienna Insurance Group
  3. NN Životná poisťovňa

Kategória TELEKOMUNIKÁCIE

  1. Orange Slovensko
  2. O2 Slovakia
  3. Slovak Telekom

Kategória OBCHODNÉ REŤAZCE

  1. Lidl Slovenská republika
  2. Kaufland Slovenská republika
  3. COOP Jednota Slovensko

 

VÝSLEDKY HLASOVANIA VEREJNOSTI - CENA VEREJNOSTI:

Kategória BANKOVNÍCTVO

Slovenská sporiteľňa

Kategória POISŤOVNÍCTVO

ČSOB Poistovňa

 Kategória TELEKOMUNIKÁCIE

O2 Slovakia

Kategória OBCHODNÉ REŤAZCE

Lidl Slovenská republika

ABSOLÚTNA CENA VEREJNOSTI

Lidl Slovenská republika

Lidl v súťaži opäť potvrdil pozíciu jednotky a stal sa víťazom hlasovania verejnosti nielen v kategórii Obchodné reťazce, ale aj absolútnym víťazom hlasovania verejnosti za všetky hodnotené kategórie spolu. „Tešíme sa každému ziskanému oceneniu. Obzvlášť cenné sú však tie, ktoré sme získali na základe hlasov našich zákazníkov. Práve oni nám totiž každý deň udeľujú vysvedčenie a rozhodujú o našom úspechu. Otvorená, dôveryhodná a obojstranná komunikácia so zákazníkmi je pre nás kľúčová, snažíme sa čo najrýchlejšie reagovať na ich podnety. Sme radi, že sa nám podarilo vybudovať skutočne úprimný vzťah s našimi zákazníkmi. Toto ocenenie patrí rovnako im ako nám,” povedal Tomáš Bezák, vedúci oddelenia komunikácie Lidl Slovenská republika.

Hermes Komunikátor roka 2016 je jediné ocenenie pre najlepšie komunikujúcu inštitúciu v Slovenskej republike so zákazníkom. Odborným garantom projektu je Prof. PhDr. Pavel Horňák, PhD., vedúci Katedry marketingovej komunikácie Filozofickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave, Ing. Jindřich Bardon, analytik výskumu sr., Slovenský rozhlas RTVS a Ing. Luděk Rambousek, vedúci projektových manažérov, MEDIAN SK, s.r.o. Súťaž organizuje agentúra Made in Media. 

01 - Modified: 2023-12-12 08:20:41 - Feat.: - Title: Je tu 10. ročník súťaže HERMES KOMUNIKÁTOR ROKA. Prihlásenie je možné od dnes 02 - Modified: 2022-03-05 13:43:11 - Feat.: - Title: Hermes Komunikátor roka odráža aktuálnu situáciu na Ukrajine 03 - Modified: 2021-02-22 05:49:16 - Feat.: - Title: Poznáme najlepšie komunikujúce firmy za minulý rok. Hermes Komunikátor vyhlásil víťazov 04 - Modified: 2020-12-08 10:59:08 - Feat.: - Title: Stále sa môžete prihlásiť do súťaže Hermes Komunikátor roka 2020 05 - Modified: 2020-11-19 12:18:57 - Feat.: - Title: Hermes Komunikátor roka sa uskutoční aj tento rok
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
22. december 2024 22:12