Kaufland
StoryEditor

Kaufland je v novom spote exotický aj tradičný

08.03.2017, 10:12
Autor:
rmrm
Imidžový TV spot bude nasadený od zajtra. Pozrite si ho v predstihu.

V aktuálnej televíznej kampani obchodný reťazec Kaufland rozvíja koncept z Lásky k Slovensku. „Reklama odzrkadľuje zážitok zákazníka z nákupu potravín v Kauflande v každodenných aj výnimočných momentoch,“ približuje Martin Gärtner, hovorca spoločnosti Kaufland Slovenská republika.

Téma sa objavuje aj na POS nosičoch a v týždenných reklamných novinách samotného reťazca.


Názov spotu: Exotický a tradičný
Kampaň: Z lásky k Slovensku 2017
Reklamná agentúra: Glanzer + Partner Webeagentur GmbH, Stuttgart
Realizačná agentúra: Hitchhiker Films, Bratislava
Nasadenie spotu: od 9.3.2017
Hudba: Image hudba 2017 od autorov: Martin Sabov, Atila Béreš

01 - Modified: 2017-02-24 15:10:27 - Feat.: 0 - Title: Kaufland začal veľký redizajn predajní. Pozrite sa, ako budú vyzerať 02 - Modified: 2016-11-29 08:07:53 - Feat.: 0 - Title: Kaufland si vystrelil z Lidla 03 - Modified: 2017-02-24 13:46:14 - Feat.: 0 - Title: Lidl otvoril najmodernejšiu predajňu na Slovensku. Ponúka aj nabíjačky na e-bicykle
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
24. november 2024 23:56