Odvážne k svojmu konkurentovi sa postavil najnovšie Kaufland. V spote si priatelia pripravujú jedlo, keď však dostanú na stôl sushi, zrazu zistia, že je plnené párkami.
Tým Kaufland apeluje na tradičné reklamy konkurenčného reťazca Lidl, ktorý pravidelne komunikuje tematické týždne. Počas týchto týždňov môžeme v Lidli dostať typické produkty pre danú krajinu.
Nápad je od agentúry Respect APP. V rámci kampane chce Kaufland s nadsádzkou ukázať, čo sa môže prihodiť v domácnosti ľudí, ktorí nenakupujú v Kauflande. "Veselou kampaňou ľuďom hovoríme, že v Kauflande sa nemusia obmedzovať," hovoria pre médiá zástupcovia reťazca.
Reťazce Kaufland a Lidl patria do spoločnej skupiny Schwarz Gruppe GmbH. Na komunikačnom poli sú však vnímaní ako konkurencia s odlišnou stratégiou predaja a marketingu.
Podobný krok vo svojej marketingovej komunikácii nedávno zvolila mBank, keď využila odchod Zuno banky z trhu pre svoj situačný humor. Viac čítajte tu.