Spoločnosť Mobilboard prihlásila do tohtoročnej súťaže Duhový paprsek, ktorá prebiehala 25. apríla v Prahe, dve kreatívne kampane. Obe práce boli nominované do záverečného hodnotenia poroty.
Práca Jarná kampaň IKEA na električkách získala cenu Združenia dodávateľov pre signmaking. Porota ocenila spojenie grafického nápadu a vhodne zvoleného materiálu, ktorý efektne propagoval produkt.
Riaditeľka spoločnosti Radmila Pospíšilová hovorí, v čom boli ocenená práca výnimočná: „Netradičná jarná kampaň IKEA bola realizovaná v máji 2016 vo vybraných mestách Českej republiky. Polep električiek bol realizovaný na bočných stranách vozidiel s oknami. Motívom bol záhradný nábytok, preto kreatíva zahŕňala výrez presne na sedadlo, kde sedí cestujúci. Na záhradnom nábytku sa tak striedali rôzni ľudia. Motív rozvíjal predstavu o príjemnom posedení v záhrade alebo na balkóne.“
Druhou nominovanou prácou bola Priehľadná karta Českej sporiteľne. Motív znázorňoval kreditnú kartu, ktorá mala priehľadné plochy s nápismi. „Vymyslieť spôsob priehľadnej realizácie nebolo jednoduché, najmä z dôvodov legislatívy polepenia okien električiek. Všetky detaily umiestnené do plochy, ktorá mala zostať priehľadná, sme museli vyrezať z atestovanej okennej fólie, olaminovať s presahom a špeciálne dolepiť,“ hovorí o netradičnej realizácii druhej kampane Pospíšilová.