Matin Stiller, vedúci poradenských služieb SAS sa pozrel na najčastejšie problémy automatizovanej personalizácie v omnichannel prostredí a uvádza základné piliere efektívnej automatizovanej digitálnej komunikácie a predaja.
Zákazník navštívi internetový obchod a prejaví záujem o nohavice, pre neznámy dôvod však nákup nedokončí a e-shop ho nevie dodatočne osloviť a poskytnúť mu extra zľavu, napríklad cez e-mail alebo cez sociálnu sieť.
Klient banky sa cestou z práce zastaví v pobočke, aby sa spýtal na podmienky spotrebného úveru, ale odíde s tým, že si ponuku ešte premyslí. Žiadnej správy ani telefonátu sa však od banky v ďalších dňoch a týždňoch nedočká.
Zákazníkovi sa končí viazanosť na mobilné služby, ale ani mesiac pred termínom nedostane žiadnu pripomienku, hoci si len nedávno v mobilnej aplikácii operátora pozeral ponuku káblovej televízie.
Všetky tieto príklady ukazujú príležitosti, ktoré dnes väčšine firiem unikajú. Ich spoločným problémom je neschopnosť zaznamenávať a analyzovať klientske interakcie v reálnom čase cez všetky dostupné kanály – od webu, mobilnej aplikácie cez chat...
Zostáva vám 85% na dočítanie.