Tento rok prebiehali hneď tri výberové konania spoločností Porsche Slovakia a Porsche Inter Auto Slovakia. Prvé sa týkalo zastrešenia kreatívnych služieb, ďalšie dve mediálnych služieb - v oblasti online médií a offline médií.
Cez leto sa agentúry dozvedeli výsledky výberového konania. V kreatívnom tendri potvrdila doterajšiu spoluprácu komunikačná agentúra MullenLowe GGK.
Víťazstvom posilnila svoje portfólio o značku Porsche. V mediálnom tendri na online médiá bude agentúra zastrešovať okrem už spomínaných značiek aj značku Cupra.
“Nesmierne ma teší, že sme v týchto náročných tendroch potvrdili naše kvality v auto-moto segmente. Ten má za sebou náročné obdobie a stojí pred veľkými výzvami. O to viac si cením dôveru klienta. Radostným bonusom navyše a zároveň veľkým záväzkom je nová značka v našom portfóliu. Porsche je kult, žijúca legenda, pre každého marketéra vysnívaný brand na spoluprácu,” hovorí Marek Pajtáš, CEO MullenLowe GGK.
Porsche Slovakia, s.r.o. je importérom vozidiel značiek Volkswagen, Audi, SEAT a CUPRA na Slovensku. V rámci značky Volkswagen zahŕňa dovážaná paleta modelov nielen osobné, ale aj úžitkové vozidlá tejto značky.
Porsche Inter Auto Slovakia, s.r.o. je ako dcérska spoločnosť rakúskej spoločnosti Porsche Holding so sídlom v Salzburgu importérom značky Porsche a predajcom ostatných koncernových značiek na Slovensku.