Effie Awards 2022 predstavili finalistov. Do prestížneho zoznamu sa dostali dve slovenské agentúry - TRIAD a THIS IS LOCCO. Triad dokonca zaknihoval dva shortlisty.
TRIAD uspel v dvoch kategóriách - Služby a Zdravie a wellness s kampaňou pre spoločnosť UNIQA Spojme sa za duševné zdravie.
THIS IS LOCCO pokračuje vo svojej spanilej jazde s Bejby Blue. Najnovšie majú s kampaňou pre Tatra banku shortlist v Best of Europe categories, konkrétne v kategórii Brand experience.
Do užšieho výberu sa dostalo 43 finalistov a 37 v sekcii Best of Europe Categories.
Porota ocenila, že viaceré značky prispievajú k udržateľnosti, ktorá sa stáva sociálnym, spotrebiteľským aj marketingovým trendom.
„Už roky pozorujem, ako tieto stúpajú na dôležitosti, najmä u mladých ľudí. Som rád, že sa stali oddeliteľnou súčasťou marketingových stratégií firiem," povedala porotkyňa Magdaléna Kosińska.
30. novembra sa na galavečere Effie Awards Europe dozvieme držiteľov Grand prix, zlatých, strieborných a bronzových európskych EFFIE.
Kompletný zoznam finalistov si môžete pozrieť TU.