StoryEditor

Slovenská sporiteľňa vo vianočnej kampani oživila Jula Satinského. Ako vznikal spot a s čím mala umelá inteligencia najväčšie problémy?

31.10.2022, 10:00
  • O použití unikátnej technológie aj cieľoch kampane  sme sa rozprávali s riaditeľkou  Brand HUB-u Slovenskej sporiteľne Dášou Juríkovou a creative directorom agentúry Zaraguza Ondrejom Kořínkom. 
  • Ako na nápad oživiť legendu zareagovala jeho rodina? 
  • Ako vianočné spoty zapadajú do pozicioningu Slovenskej sporiteľne Budúcnosť je vaša? 

„Moji milí Slováci, dokončite načaté a dôjdete ďalej, ako sa vám kedy snívalo," hovorí v najnovšej vianočnej kampani Slovenskej sporiteľne Julo Satinský. 

Už dvadsať rokov tu s nami nie je, no jeho láskavý humor zostal živý. Aj preto sa ho Slovenská sporiteľňa rozhodla pomocou umelej inteligencie oživiť a priniesť jeho pozitívny pohľad.

O tom, ako kampaň vznikala sme sa rozprávali s riaditeľkou  Brand HUB-u Slovenskej sporiteľne Dášou Juríkovou a creative directorom agentúry Zaraguza Ondrejom Kořínkom. 

Ondrej: Prvýkrát v slovenskej reklame bol pomocou umelej inteligencie vytvorený hlas známej osobnosti. Je to naozaj veľká vec, doteraz žiadna umelá inteligencia totiž nevedela po slovensky. Vo svete už podobných kampaní vzniklo viac, jednou z prvých bolo rekonštruovanie hlasu amerického prezidenta Johna F. Kennedyho, ktorý mohol povedať príhovor zo dňa, kedy ho zastrelili. 

My sme na to išli podobne, hľadali sme osobnosť, ktorá má na Slovensku čo povedať a zároveň sme chceli sprostredkovať myšlienky, ktoré ešte neboli nahraté. 

Tento článok je určený iba pre predplatiteľov.
Zostáva vám 89% na dočítanie.
01 - Modified: 2023-05-22 08:21:43 - Feat.: - Title: Slovenská sporiteľňa verí snom a budúcnosti mladých ľudí na Slovensku 02 - Modified: 2023-04-13 14:19:45 - Feat.: - Title: PR: Ani víťaz neurobil dieru do sveta 03 - Modified: 2023-04-11 09:00:52 - Feat.: - Title: O úspechu banky rozhoduje digitál 04 - Modified: 2023-05-12 09:16:28 - Feat.: - Title: Zvýšte konverziu svojho webu alebo e-shopu. Čo funguje a čo nie? Odpovedajú experti ADMA (anketa Stratégií) 05 - Modified: 2022-10-14 07:07:15 - Feat.: - Title: Slovenská sporiteľňa prináša seriál o bezpečnosti: Hoaxy a obavy komunikujeme s humorom, ktorý neuráža
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
03. jún 2023 14:40