Firmy si viac ako kedykoľvek predtým strážia svoj rozpočet. Svoje marketingové stratégie preto menia, upravujú, skrátka, snažia sa čo najlepšie zareagovať na potreby trhu a svoje vlastné možnosti. Jednou z možností na rozvoj je zážitkový marketing, teda organizácia eventov.
Pandémia v tejto oblasti výrazne zamiešala karty. Eventy sa jednoducho dlhé mesiace nesmeli robiť. Agentúry, ktoré ich organizujú, hovoria, že od tejto jari sa s nimi roztrhlo vrece, a tí, ktorí prežili, sa ani nezastavili. Lebo ktovie, ako to celé dopadne nasledujúcu zimu. Vráti sa covid a s ním zatváranie ekonomiky? A budú sa chcieť ľudia vôbec stretávať? Na tieto otázky vám neodpovie nik, visia akoby vo vzduchoprázdne.
Bez eventov to nepôjde
Marek Kopča, riaditeľ marketingu a PR v Hyundai, hovorí, že oni sa už eventov nevedeli dočkať a v plnej sile ich vrátili do svojho marketingového mixu. „Stratégia sa však zmenila. Upúšťame od veľkých a v podstate neosobných podujatí v štýle autosalónov a zameriavame sa na menšie eventy pre definované cieľové skupiny. Dáva nám to vyššiu flexibilitu, možnosť pripraviť personalizované riešenia a v konečnom dôsledku sú takéto podujatia aj efektívnejšie a ich prínos je presnejšie merateľný.“
Zostáva vám 89% na dočítanie.