Prečo vyhlásil Slovak Telekom tender na reklamnú agentúru?
Žijeme v dobe, v ktorej sa všetko rýchlo mení. Po pandémii by asi nikto z nás nečakal to, čo nás postretlo v roku 2022. Mení sa spoločnosť, vnímanie značiek, konzumácia médií, priority a hodnoty ľudí. A mení sa aj Telekom, prechádzame na agilný spôsob práce, medzitým sa zmenil aj náš manažment. Okrem toho sa mení celý reklamný trh, v poslednom čase vzniklo veľa malých agentúr, ktoré sú vyzývateľmi veľkých fullservisových. Naposledy sme robili tender v roku 2014 a osem rokov sa nám už zdalo ako dosť dlhý čas. Vôbec to nebolo o tom, že by sme boli s prácou MUW Saatchi & Saatchi nespokojní.
Ktorú základnú otázku ste si ešte pred vyhlásením tendra položili?
Chceli sme zistiť, či dostávame pre našu značku to najlepšie, čo je na trhu, či nenájdeme niečo ešte lepšie, nových ľudí s novými zručnosťami. Spolupráca bola veľmi dobrá, ale po ôsmich rokoch sme si chceli overiť, či naozaj fungujeme s tými najlepšími.
Zostáva vám 88% na dočítanie.