Zuzana Ďurčeková a Ronald Lupták
StoryEditor

Zuzana Ďurčeková odchádza z MADE BY VACULIK. Na poste CEO ju nahradí skúsený marketér

22.11.2022, 15:31
Autor:
redred

K personálnej zmene v agentúre príde k 1. januáru 2023. 

Súčasná riaditeľka Zuzana Ďurčeková sa rozhodla po  23 rokoch pre zmenu v kariére a odchádza z agentúrneho života. Jej nástupcom na poste CEO sa od Nového roka stane skúsený marketer Ronald Lupták.

Ronald pracuje v oblasti reklamy a marketingu viac ako 20 rokov, prichádza zo spoločnosti Molson Coors (Staropramen), kde pracoval na pozícii Marketing Strategy Director pre strednú a východnú Európu. V minulosti zastával rôzne lokálne aj globálnu pozíciu v spoločnosti Heineken, riadil marketingovú komunikáciu O2 na Slovensku a či značku SkyEurope Airlines. Pracoval tiež na strane agentúr, konkrétne vo Wiktor Leo Burnett, Euro RSCG a MUW Saatchi & Saatchi. 

Zuzana Ďurčeková: “Odchádzam aby som sa vydala sa na nové životné dobrodružstvo. Rozhodnutie opustiť svet komerčného marketingu a reklamy je zrelým a zodpovedným rozhodnutím, ktoré som uskutočnila z hlbokých vnútorných dôvodov. Po rokoch “služby” biznisovo orientovanému svetu cítim, že je správna chvíľa pomôcť svojimi schopnosťami tam, kde je to viac potrebné - svetu vzdelania a umenia.

Som nesmierne vďačná Jurajovi a všetkým vzácnym a inšpiratívnym ľuďom, ktorých som na tejto ceste mohla stretnúť. MADE BY VACULIK je kus môjho života a istým spôsobom aj moje dieťa. Tak ako v živote s deťmi sa lúčime ťažko, ale je dôležité a prirodzené sa napokon odpojiť. Síce nostalgicky, ale s veľkou prajnosťou opúšťam MADE BY VACULIK a želám všetko len to najlepšie v jeho ďalšej vzrušujúcej etape!”  

 

Juraj Vaculík: “Zuzkiným príchodom vo februári 1999, vtedy moja iba  trojročná agentúra získala obrovskú profesionálnu a ľudskú posilu. Od tej chvíle stála Zuzka pri všetkých kľúčových rozhodnutiach, zlomoch, úspechoch, nielen ako rozhodujúci partner pre mňa, ale aj pre našich klientov a zamestnancov. Jej rozhľad, názory, intelekt, intuícia sú zásadným spolutvorcom úspechu MADE BY VACULIK, nielen na Slovensku a v Čechách, ale aj ďalších 33 krajinách, kde sa presadili naše idey.

Naša spolupráca je ten najlepší profesionálny partnership, aký som doteraz zažil. Zuzka o pár týždňov opustí náš skvelý agentúrny team, team, ktorý vybudovala v súčasnom zložení a úspešne viedla, ale naše mimoriadne priateľstvo trvá naďalej. V jej novej misii jej želám aspoň toľko úspechov, ako v reklame. Zuzka, mám ťa veľmi rád a ĎAKUJEM ZA VŠETKO!

Zároveň vítam vo vedení agentúry Ronalda Luptáka, ktorý preberá štafetu, plný plánov, energie a s víziou, na ktorej sme sa veľmi rýchlo zhodli a verím, že bude skvelým a ambicióznym partnerom pre mňa, celý úžasný team v MADE a v neposlednom rade pre všetkých našich klientov a obchodných partnerov pri ďalších spoločných úspechoch

 

Ronald Lupták: “Ktosi mi raz povedal, že z klientskej strany sa naspäť do agentúry nevracia. Ja som tak spravil v minulosti a dodnes to neľutujem. Vrátil som sa do agentúry bohatší o poznanie procesov a spôsobu uvažovania na klientskej strane. Dnes sa opäť vraciam do reklamy. Som veľmi vďačný Jurajovi za ponúknutú príležitosť viesť agentúru. Je to pre mňa obrovský záväzok. Zároveň chcem všetkým tým, ktorí môj krok vnímajú ako prechod na druhú stranu barikády (zo strany klienta na stranu agentúry) odkázať, že kto miluje reklamu a prácu so značkami, pre toho takáto barikáda neexistuje. 

Chcem vyzdvihnúť, že preberám agendu po Zuzke Ďurčekovej, ktorú si profesionálne aj ľudsky veľmi vážim. A to u mňa vzbudzuje rešpekt. Zároveň, mám a vždy budem mať na pamäti, že reklamná agentúra je primárne o ľuďoch, že je veľmi dôležité vytvoriť dobrú a tvorivú atmosféru s chuťou rásť. Lebo iba vtedy vznikne priestor na to, aby vznikali výnimočné veci. Už teraz sa teším na každého jedného člena teamu agentúry. S mnohými som v minulosti už spolupracoval, všetkých ostatných rád spoznám. A takisto klientov, terajších aj budúcich. Neviem sa dočkať, ako budeme tie spomínané výnimočné veci spolu tvoriť.”

 

 

01 - Modified: 2022-06-24 05:03:01 - Feat.: - Title: New York Festivals zverejnil shortlisty. Medzi stovkami zahraničných prác je osem od štyroch slovenských agentúr 02 - Modified: 2022-05-18 08:12:49 - Feat.: - Title: Tatra banka prináša v novej kampani Účet #premodruplanetu 03 - Modified: 2020-10-07 10:47:49 - Feat.: - Title: Nadácia Markíza štartuje veľký projekt boja proti šikane. Kampaň zastrešila agentúra MADE BY VACULIK 04 - Modified: 2019-04-15 10:09:56 - Feat.: - Title: Cresco Group mení názov a logo 05 - Modified: 2019-02-14 08:58:12 - Feat.: - Title: Terno má novú kampaň Najobľúbenejšie potraviny. Budú z nej vraj tiecť slinky
menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
23. november 2022 08:37