Udeľovanie cien EFFIE býva už tradične bodkou za rokom v slovenskej reklame. Porota už niekoľko dní skúmala práce, ktoré boli vybrané na shortlist. Dnes dopoludnia ešte zástupcovia agentúr a klientov dostali priestor na prezentáciu.
Následne porota rozhodla o držiteľoch cenných kovov. Prekvapivo, ani jedna práca nezískala zlato. Dve porota ocenila striebrom a tri získali bronz. Body za EFFIE sa počítajú aj do hodnotenia Agentúry roka 2022, ktorú vyhodnocuje magazín Stratégie.
Výsledky EFFIE AWARDS 2022:
STRIEBRO: Títo otužilci sa nemajú kde zohriať - Elite/Monday Lovers, Depaul Slovensko - Dobročinný marketing
STRIEBRO: Koncept Čistá energia - Istropolitana Advertising, SPP - Slovenský plynárenský priemysel - Ostatné
BRONZ: Budúcnosť na Slovensku - Zaraguza, Slovenská sporiteľňa - Finančné služby
BRONZ: Skutočná ulica - Mannschaft, OZ Vagus - Dobročinný marketing
BRONZ: Super Lidl ceny - Wiktor Leo Burnett, Lidl Slovensko, FMCG
Práce, ktoré dostali shortlist si môžete pozrieť TU.