Vlado Vojtela, Morca-Della
StoryEditor

Chaos aj nevítaný hosť. Nová reklama na Morca-Dellu spája rodinu

28.12.2022, 00:06
Autor:
redred

Spot vznikol v produkcii Vrizzly.

Morca- Dellu poznajú a milujú slovenské domácnosti už desiatky rokov. Jej nemenná tradícia od roku 1931 zachytáva každú vekovú kategóriu. Teraz je na svete nová reklama. 

 

Rodinná atmosféra založená na jednoduchosti a radosti z bežného chaosu rodinného života sa preniesla aj do priestorov natáčania v obci  Šajdíkove Humence.

 

“Natáčanie prebiehalo vynikajúco, dokonca až nad moje očakávania. Mali sme naplánovaných veľa ťažkých kamerových riggov, jázd a mojich výmyslov, ktoré nieje vždy jednoduché vytvoriť ale celý team to zvládol na jednotku a hlavne na čas! Kampaň má pôsobiť veľmi sviežo, moderne a zároveň tradične. Samozrejme za výsledok ďakujem celému našemu skvelému tímu, bez ktorého by to celé nevzniklo," hovorí režisér Samuel Hoffman.

 

Set design celého vizuálu bol zútulnený do atmosféry nedeľného dňa, kedy je celá rodina zapojená do procesu varenia - chcene či nechcene. 

Tradícia Morca-Delly a jej obľúbenosť medzi rodinnými príslušníkmi je v novej kampani vyobrazená aj skrz ich kuriózne situácie. Kamera dynamicky zachytáva chaos, ktorý je známy v každej rodine. Zábery imitovali prežívanie predprípravy na večeru každého člena domácnosti čo najviac autenticky, to všetkopod taktovkou českého kameramana Radima Střelku, ktorý už pre Morca-Dellu spolu so Samuellom natáčal predošlý televízny spot. 

“Moderné technológie sú už nemennou súčasťou každodenných situácií a hoci zasahujú čoraz mladšiu generáciu, aj tá staršia má dostatok zvedavosti na vyskúšanie nových obzorov. Všetci na pľaci sme sa cítili v prostredí rodinného domu veľmi zohrane a natáčanie šlapalo nad naše očakávania. V spote sme experimentovali s maskovaním a s 3D compositiningom. O colorgrade sa postaralo londýnske štúdio No.8, menovite Alex Gregory ktorý patrí k najvychytenejším ľuďom v UK. Vďaka týmto premenným pôsobí spot fresh a ponúka divákovi zaujímavejší zážitok," hovorí producent Dominik Szombath.

V závere krátkeho reklamného spotu  s rodinnou večernou pohodou trochu zatrasie nevítaný hosť.

Za celým kreatívnym konceptom stojí produkcia Vrizzly, ktorá je podpísaná už pod viacerými vizuálnymi kampaňami Tatrakonu  - Morca-Delly.

Vizitka kampane:

Klient: TATRAKON

Production house: VRIZZLY

Režisér: Samuell Hoffman

Producent: Dominik Szombath

Kamera: Radim Střelka

www.vrizzly.com

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. apríl 2024 00:39