Od januára nového roka bude opäť stáť pri správnej voľbe – Lidli. Agentúra po druhýkrát uspela v tendri. Počas predošlých dvoch rokov poskytovala servis a podporu pri CSR projektoch, korporátnej aj produktovej komunikácii a náležitých aktivitách.
Cieľom agentúry je od samého začiatku komunikačne posilňovať spoločnosť ako moderný diskont, spoľahlivého partnera v rámci dodávateľskej siete, a tiež stabilného zamestnávateľa, ktorému záleží nielen na svojich zamestnancoch, zákazníkoch, ale aj na životnom prostredí, trvalej udržateľnosti a pomoci tým, ktorí to potrebujú najviac. SKPR STRATEGIES pomáha Lidlu kontinuálne rásť v zmysle obrazu o firme, jej službách, produktoch a všeobecných cieľoch.
„Agentúra prišla s viacerými konceptmi v oblasti produktovej i CSR komunikácie. Z ponuky a jej vypracovania bolo zjavné, že do jej vypracovania vložili nielen svoje komunikačné know how, ale umne zúročili aj poznanie nášho brandu, ktoré podložili aj prepracovanou analýzou trhu. Netajíme sa tým, že pri hľadaní agentúry hľadáme partnera, ktorý má nielen snahu nám porozumieť, ale aj proaktívne prichádza s možnosťami inovatívnych riešení v tejto oblasti. Veríme, že spolupráca s SKPR STRATEGIES toho bude ukážkou,“ hovorí Tomáš Bezák, Head of Corporate Communications Lidl Slovenská republika, v.o.s.
„Toto výberové konanie, do ktorého sme investovali čas, veľa energie a snahy, bolo pre nás skutočne veľmi dôležité. Klient zadal náročné a komplexné zadanie. Naša výhra ale potvrdila, že schopnosti a prípravy celého tímu padli na úrodnú pôdu a oslovili spoločnosť Lidl opäť. Značku máme radi a možnosť stáť pri zrode viacerých skutočne kreatívnych a osožných projektoch bola, je a bude pre nás česť,“ dodáva Managing Director SKPR STRATEGIES Soňa Lexmanová.