Profesia si dala na novej kampani skutočne záležať.
StoryEditor

Nikdy nie je tak dobre, aby nemohlo byť ešte lepšie, odkazuje Profesia.sk

16.01.2023, 11:34
Autor:
redred

Kampaň je nasadená v TV, rádiu a online prostredí. Kreatívu po víťazstve v tendri zastrešila agentúra Mannschaft.

 

Trh s pracovnými ponukami je čoraz presýtenejší a nájsť vhodného kandidáta je umením. Portál Profesia.sk sa snaží prílakať na svoje stránky nových užívateľov z radu pracujúcich. Veď aj pre nich ponúka web množstvo kariérnych výziev, ktoré môžu byť ešte lepšie, atraktívnejšie a výhodnejšie ako súčasná práca.

Hlavným hrdinom kampane je sympaťák Rudo, ktorý je živým príkladom posolstva kampane. Na Profesia.sk objavil svoju vysnívanú ponuku, zo šoféra medzimestskej linky sa stal vodič tourbusu kapely Hex. V spote si zahrala aj samotná kapela na čele s frontmanom Yxom Dohňanským. “Veríme, že vďaka kampani budeme svedkami rovnako úspešných príbehov, akým je ten z reklamy. Všetci ľudia by predsa mali robiť, to čo ich najviac baví. Na Profesii také ponuky rozhodne čakajú. Veď schválne, skúste tam ťuknúť aj vy.” Hovorí Martina Hatňanková, marketingová špecialistka z Profesia.sk

 

Vizitka kampane:

Klient: Profesia.sk – Martina Hatňanková, Martin Menšík, Anton Khúla

Agentúra: Mannschaft

Kreatívny riaditeľ: Adam Marčan, Matúš Kvas

Art Director: Adam Marčan, Alexandra Pobjecká

Copywriter: Matúš Kvas

Produkcia: Hitchhiker films

Režisér: Dano Dekan

Kamera: Maťo Chlpík

Producent: Michal Gogh, Viktória Cintulová, Ján Balážik

Hudba: Hex

Mediálna agentúra: Wavemaker

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. apríl 2024 12:18