Nový spot Kauflandu bude nasadený online – okrem hero verzie aj vo viacerých recutoch.
StoryEditor

Kaufland nasadzuje nový spot: Po mäsiarke a SBS-károvi prichádza nespokojný kamionista Ďusi

09.03.2023, 13:25
Autor:
redred

Úspešná mockumentary séria od THIS IS LOCCO pokračuje. Opäť v réžii Juraja Janiša, tentoraz v produkcii Hitchhiker Films.

Po mäsiarke, ktorá už nemá komu predávať mäso, pretože všetci chcú veggie, SBS-károvi, ktorý nemá koho načapať pri krádeži, keď všetci šetria s Kaufland Card, dokladačovi tovaru, ktorého rozčuľuje, že K-Bio výrobky sa rozchytajú skôr, než ich stihne doložiť, prichádza kamionista Ďusi.

Cestovanie má v krvi, no odkedy jazdí pre Kaufland, vozí iba slovenské výrobky, pretože tie si ľudia obľúbili najviac. V Kauflande majú totiž podľa prieskumu GfK Slovakia o podiele vystavenia slovenských výrobkov v maloobchode v júli 2022 najviac slovenských výrobkov a Ďusi navyše vezie iba čisto slovenský výber výrobkov Naše naj.

Aj najnovší prírastok do rodiny nespokojných zamestnancov je založený na kombinácii autentického dokumentu a štylizovaných filmových záberov, tzv. mockumentary 2.0. „Mockumenty 2.0 je štýl, s ktorým prišiel režisér Juraj Janiš a je už s konceptom neodmysliteľne spätý. Napriek tomu, že základ zostal nezmenený, tentoraz sme prvýkrát v exteriéri a je to najdlhší spot zo série, takže charakter hlavnej postavy, úprimného kamionistu Ďusiho, sme mohli ešte viac rozvinúť. Je to teda klasické pokračovanie: väčšie, dlhšie a výpravnejšie,“ hovorí Martin Polakovič, copywriter z THIS IS LOCCO.

„Nespokojní zamestnanci majú vynikajúce ohlasy nielen u divákov, ale aj odbornej poroty. Mäsiarka získala zlato v celoročnom Hodnotení Stratégií 2022 v kategórii Film – online video a tiež bronz v kategórii Craft, celá trojica spotov získala striebro v kategórii Kampaň. O úspechu svedčí aj to, že z troch spotov mala byť pôvodne nasadená v TV iba mäsiarka, no pre úspech v online to nakoniec do telky dotiahol aj svojrázny SBS-kár. Tešíme sa, že kamionista Ďusi v sérii vôbec nezaostáva, práve naopak,“ dodáva Juraj Kováč, strategy & creative director, THIS IS LOCCO.

Spot bude nasadený online – okrem hero verzie aj vo viacerých recutoch.

Kaufland

Vizitka

Klient: Kaufland Slovensko (Janka Klvačová, Lenka Valachovičová, Barbora Šmidová)

Agentúra: THIS IS LOCCO

Creative Director: Juraj Kováč

Art Director: Juraj Sapara, Marek Sivý

Copywriter: Martin Polakovič, Sandra Conortová

Account Manager: Michal Ružica, Diana Hromeková

Strategy Director: Juraj Kováč

Produkcia: Hitchhiker films

Réžia: Juraj Janiš

menuLevel = 2, menuRoute = news/marketing, menuAlias = marketing, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. apríl 2024 18:07